közalkalmazott felmentése


SnéTE # 2017.07.20. 13:09

Tisztelt Szakértő!
A nők 40 évével szeretnék elmenni nyugdíjba. Tanár vagyok. A főállásom mellett másodállásban egyéni vállalkozó vagyok. a vállalkozásommal más iskolában is tanítok. Kérdésem: Ha elmennék nyugdíjba, akkor a felmentési idő alatt a vállalkozásommal dolgozhatok-e, vagy a vállalkozásomat fel kell függeszteni.
köszönöm a válaszát.
Tisztelettel: SnéTE

nonolet # 2017.05.25. 06:46

Nem tudom, de szülőként...
Remélem, hogy: tényleg nem számít.

Mert elég gyenge a pedagógiai munka az iskolákban.
Nem kis részben az ilyen tanárok okán is, nyilván.

András59 # 2017.05.24. 20:53

Tisztelt Munkajogászok !

A műszaki tanári állásommal kapcsolatban van egy problémám. 32 éve kezdtem tanítani a középfokú szakképzésben, szakirányú mérnöki - nem műszaki tanári - diplomával, majd' két év ipari gyakorlattal a hátam mögött. A pedagógus végzettséget, közbejött sokféle ok miatt, nem volt lehetőségem megszerezni, ráadásul 12 év tanítás után el is hagytam a tanári pályát 10 évre. Akkor nem gondoltam, hogy visszakerülök még egyszer. De a sors visszasodort és az akkori igazgatóm 2007-ben, azt mondta, hogy 48 évesen, annyi gyakorlat után már nem kell megszereznem a pedagógusi diplomát. 2010-ben másik iskolába kerültem, szintén szakmai tanári munkakörbe, megint határozatlan idejű kinevezéssel. Itt a múlt tanévben figyelmeztettek rá, hogy pedagógus diploma nélkül nem tarthatnak meg az állásomban, tehát iratkozzak be műszaki tanári képzésre. Anyagilag ezt azonban nem tudom megoldani.