Jófogás és vevő jogok.


Atis77 # 2017.04.19. 14:39

El kell menteni a hirdetést, és hagyni a francba az embert.

ReMoTe # 2017.04.18. 13:09

Üdvözletem.
Nemrégiben (csütörtök) eladtam egy műszaki cikket a Jófogás oldalán
A vevő felkeresett telefonon illetve sms-ben is, nem kérdezett rá a telefonbeszélgetés keretein belül illetve az SMS keretein belül sem, hogy van-e baja a telefonnak, annyit beszéltünk hogy kitűnő állapotban van a külseje és ha gondolja vállalok rá egy hónap garanciát.
Ezt telefonon beszéltük.
Elpostaztam a csomagot, utanvettel átvette majd habzó szájjal hívott, hogy a műszaki cikk hibás.
A helyzet az, hogy a hirdetésben benne volt az adatoknal, a telefon hibája, gondolom nem olvasta végig ..
A garanciára és a feljelentésre hivatkozva követelte vissza a pénzét és mondta, hogy visszaküldi a csomagot.

Mik a lehetőségeim, ha visszaküldi? Kötelességem visszaadni a pénzét? Mondtam, hogy ne küldje vissza mert nem veszem vissza, így járt.. mi van ha feljelent/polgári perre viszi a dolgot?
Illetve; mikor beszéltünk fenyegetett olyannal, hogy a telefonbeszélgetésünket rögzítette, mikor a garanciát említettem neki.. én erről nem tudok, tudtom nélkül pedig rögzíteni tilos?!

Előre köszönöm, ha valami nem tiszta kérdezzen nyugodtan