Fórum informatika régebbi elöl     új hozzászólás


elállás - problémás csomag visszaküldés

Brianza #   2017.05.19. 00:08

Nem Kúp Icának küldtem Kemenespusztára a csomagot, hanem vissza a feladónak.

Na várjál, most te megvártad a kereskedő instrukcióit és feladtad a csomagot az általa megjelölt címre? NEM! Vagy legalább telefonon rákérdeztél, hova küldjed, ha már annyira egetverően sürgős volt az a feladás, hogy az e-mailbeli választ sem vártad meg? NEM!

Te inkább gondoltál egy nagy merészet, és bátran feladtad a csomagot egy általad helyesnek gondolt címre, mindenféle egyeztetés nélkül.
Hát sajna nem jött be a dolog, nem oda kellett volna mennie a csomagnak, ezt elcseszted tényleg. Lapot húztál a 19-re, hát most nem jött be.
De nem értelek, hogy akkor még mit is akarsz te? Milyen felelőst keresel, mégis ki más lenne felelős a te saját hülyeségedért?
Sokkal jobban jársz, ha elfogadod szépen, hogy hülye voltál, baromságot csináltál és nagyfiúként viseled a következményeit. Talán még tanulsz is belőle és legközelebb már megfontoltabb leszel ilyen esetben.

nonolet # e-mail 2017.05.18. 17:27

büfés

Most éppen ki is kötött bele a másikba?!!!

Csak nem éppen te?

Miért rombolod ilyesmivel a fórumot?

Bort iszol, miközben vizet prédikálsz.

  • * -

Tudod én megadtam a pontos és részletes választ!!!

De te bammeg mit tettél a kérdező javára?

Semmit nem segítettél neki
csak genyóztál és rongáltad a fórumot.

Gondolom egyetértesz velem, ha
ezentúl a sértet hülye-faszok
között tartalak számon.

Akik SEMMIT nem képesek segíteni csak okoskodnak.
Osztják az észt tudás nélkül...

Na csá kisöcsi!

capisca #   2017.05.18. 15:53

büfés

A stílus olyan-amilyen, de a tartalom az valós.

Spoke #   2017.05.18. 15:24

Látom ennek a fórumnak a színvonala jelentősen csökkent az utóbbi időben; "elkúrtad" "vicces arc lehetsz" stb.

Nem Kúp Icának küldtem Kemenespusztára a csomagot, hanem vissza a feladónak.

Mindegy.

Brianza #   2017.05.18. 02:57

- Kit terhel a felelősség, ha emiatt az oda-vissza dolog miatt nem kapja meg határidőn belül a csomagot, vagy ne adj Isten második körben elveszik a csomag?

Egyértelműen téged. Mégis ki mást terhelne a felelősség, amiért késlekedsz? Eljutattad a törvényben előírt határidő előtt a terméket a forgalmazó által megadott visszaküldési címre? Ha nem, akkor így jártál, ezt bebuktad barátom.

- Nem vagyok hajlandó másodjára is ajánlva értéknyilvánítással feladni, a postaköltség a termék vételárának harmadára rúgna.

Az már a te bajod, a törvény szerint te vagy köteles állni a visszaküldés költségeit.

- Kinek kell állnia az így felmerült többletköltséget, hogy kétszer kell visszaküldenem?

Mégis kinek kellene állnia szerinted? Most hülyéskedsz? A törvény szerint neked kell álnod, hogy miután jelezted a kereskedőnek, hogy élsz az elállási jogoddal, az általa megadott címre eljuttasd a terméket 14 napon belül. Jaaa, hogy te előtte tök random címekre hobbiből küldözgeted a cuccost azt mégis kinek kellene állnia??? Vicces arc lehetsz te hallod.

Most őszintén, ha már lusta voltál kivárni a válaszukat, meddig tartott volna legalább telefonon rákérdezni, hogy milyen címre küldd vissza, ahelyett, hogy egy random címre csak úgy elküldözgeted?

nonolet # e-mail 2017.05.18. 02:44

Egyébként pedig a JÓ címre való megérkezéstől számítva,
szerintem 30 nap van pénzed visszautalására, nem 14 nap.

nonolet # e-mail 2017.05.18. 02:41

Minden kockázat téged terhel...
Hisz ROSSZ címre/címzettnek adtad fel a csomagot.
Magyarul: elkúrtad, mert figyelmetlen-butus voltál a nagy sietségben és nem vártad meg a visszaigazolást+tájékoztatót.

.... és számlát sem nézted meg, hogy ki az eladó!!!
Akinek vissza kell küldened.

A jó hír, hogy:

A 14 napon belül CSAK az ELÁLLÁST kell (igazolhatóan) bejelentened.

Aztán megvárod, hogy azt VISSZAIGAZOLJÁK!!!

Aztán kell csak "a lehető legrövidebb időn belül" vissza a küldened a árut.

Így aztán HA még nem kaptál
visszaigazolást az elállásod bejelentésről,
akkor még ráérsz majd ismét újra küldeni
A visszaigazolás után, a lehető legrövidebb időn belül...

Immár a jó címre.

A potya postai kör árát viszont bukod, hisz az te hibád miatt lett.

Szóval, békülj és KÉRD meg, hogy
"vegye már át mégis, mert valóban elkúrtam"

Spoke #   2017.05.17. 18:24

Elálltam egy vásárlástól, miután kipróbáltam egy terméket, ezt a szándékomat e-mailben jeleztem, majd feladtam a csomagot arra a címre, ami az eredeti csomagon volt.

Ezután kapom az e-mailt, amiben egyrészt egy másik címet írtak, másrészt megírták, hogy csak sértetlen csomagot fogadnak vissza, meg hogy miután megkapták, 14 napon belül kapom vissza a pénzt.

Ezen kicsit felforrt az agyvizem, de teljesen diplomatikusan válaszlevélben idéztem a 45/2014. (II.26.) kormányrendelet idevágó részeit (23. §, 25. §), hogy hibás a tájékoztatásuk.

Pár órával később felhívott maga a cégvezető, hogy az általam kapott csomagon a saját címe volt feltüntetve, nem a cégé, elmondta lényegében, hogy nem hajlandó otthon várni a postást, és a postára futkározni a csomagom után, így adjam fel még egyszer, miután visszaérkezik hozzám.

Kérdéseim a következők:

  1. Kit terhel a felelősség, ha emiatt az oda-vissza dolog miatt nem kapja meg határidőn belül a csomagot, vagy ne adj Isten második körben elveszik a csomag? Nem vagyok hajlandó másodjára is ajánlva/értéknyilvánítással feladni, a postaköltség a termék vételárának harmadára rúgna.
  2. Kinek kell állnia az így felmerült többletköltséget, hogy kétszer kell visszaküldenem?

Előre is köszönöm!