Termék feltételes(!) garancia időtartam


ObudaFan # 2018.04.23. 12:39

Az, hogy a szolgáltató hogyan veszi át, nem befolyásolja, hogy egyébként jár-e a garancia, vagy sem.

fles! # 2018.04.23. 08:10

Kedves fórumozók!
A következő problémám állt elő: egy billentyűzetet vásároltam, melynek a "Ctrl" billentyűje pár használat után leesett. A billentyű törött volt, véleményem szerint gyárilag. A terméket visszavittem az üzletbe, ahol feltételesen (!) átvették, és elvileg elküldték a gyártónak (cougargaming.com), hogy állapítsa meg, garanciálisan javítják-e. (Ez elvileg azt jelenti, hogy elküldték külföldre.)
Ez márc. 14-én történt, most ápr. 23. van.
Olvastam pár helyen, hogy ilyen esetekben mit lehet csinálni, felszólítani őket, hogy adjanak egy másikat (vagy az árát), mert X idő után nem javíthatónak tekintem a terméket, stb. (Ha pedig megtagadják, békéltető..)
Viszont mivel feltételesen lett átvéve, nem vagyok benne biztos, hogy ez helytálló lenne.
Ami viszont biztos, hogy szerintem nem korrekt, hogy 40 napja várom, hogy legyen újra billentyűzetem.
Mit kellene tennem? Nem vagyok az a "bemegyek, asztalra csapok" típus.
Köszönöm szépen előre is a válaszokat!