Tisztelt Fórumozók!
Segítséget szeretnék kérni. Az Aranyablaktól rendeltem 2db karcvédett beltéri ajtót egyedi méretben. Pár hét és meg érkeztek amiket a szombathelyi telephelyükön átvettem haza szállítottam. Otthon került kibontásra és tele voltak hibákkal a tokok és az ajtólapok is. Karcok, ütődések, kopások, hiányok. Sehogy se lehetett volna beépíteni mert a hibák mindenhogy látszódnának. Lefotóztam és elküldtem emailen a reklamációmat a központba és ahonnan átvettem. Telefonon szóltak, hogy vigyem vissza és átnézik. Becsomagoltam és visszavittem a helyi telephelyre. Egy hétre rá visszaküldték és kicsomagolva újra csak a hibákat látom meg amik azóta rákerültek. Most gondolom újra lefotózom a hibákat plusz az újakat és mehet vissza az egész. De gyanítom, hogy megint nem fognak semmit se csinálni, de a szállítás miatt biztos csak rosszabb lesz az állapota.
Elállásra nics mód az idő és az egyedi rendelés miatt.
Mit lehet tenni, hogy azt kapjam amiért fizettem ?
Válaszokat előre is köszönöm.