Segítségre van szükségem, tanácstalan vagyok.....
10.08-án történt áramszünet, és egy nagy értékű sütő (175 e. Ft) vezérlőpanel elromlott az áramkimaradás miatt. Az első telefonos bejelentés alkalmával 10.11-én az ELMŰ kollégája elismerte, hogy a probléma náluk volt, mivel a környéki trafóházból valaki eltulajdonította a vezetéket, amiből nekem lett problémám. A Biztosítónk azt tanácsolta, hogy az ELMŰnek van felelősségbiztosítása, ott jelentsem a kártérítési igényemet.
10.25-én voltak kinn az ELMŰ kollégái felmérni a kárunkat és felvenni a jegyzőkönyvet, mivel a javíttatása a készüléknek 45 e. Ft. 2010.10.26-án voltam benn Ügyfélszolgálatukon, ahol az
ügyintéző hölgy semmilyen tájékoztatással nem tudott szolgálni az eljárással kapcsolatban, azzal
rázott le, hogy majd telefonon vagy e-mailben egyeztetnek velünk, mert ki kell vizsgálni, hogy mi történt adott napon, és tovább faxolta valahova a papírjaimat, de azt mondta ott nincs Ügyfélszolgálat, nem tudunk személyesen elmenni intézkedni, érdeklődni. Másfél hónapon keresztül folyamatosan üzentem nekik az Ügyfélportálukon mire december közepén küldtek egy kioktató levelet és januárban még egyet arról, hogy szükséges lenne beszereltetni egy túlfeszültség védelmi berendezést, de a felelősségükről, a kivizsgált problémáról, a kártérítésünkről egy szó sem esik, pedig én csak a javíttatás költségét akarom kifizettetni velük.
Decemberben a Híradó pont ilyen problémával foglalkozott Debrecenben ott az E.ON azt mondta fizetnek ilyen esetekben.
Hova forduljak segítségért??? Milyen hivatalnál lehet őket feljelenteni? A Fogyasztóvédelem ezzel a problémával nem foglalkozik, csak azzal, hogy időben válaszoltak-e, a pénzügyi dolgokba nem szól bele.
Előre is köszönöm a segítséget!