Fogyasztóvédelem - termékcsere vagy pénzvisszafizetés


wers # 2018.02.27. 05:41

Ezt szakértőnek kell megítélnie. Annak költsége viszont lehet több, mint az üvegcsere.
Viszont ami nem kerül semmibe, kérj a gyártótól minőségi bizonyítványt, különösen az üvegre. Abban szerepelnie kell, milyen tulajdonságokkal rendelkezik, minek kell megfelelnie.

VVera88 # 2018.02.26. 21:08

Köszi a választ, de elöször is, nem azt írtam, hogy ÁLLANDÓAN AZ ASZTALHOZ SÚRLODIK hanem hozzá ér!!! Igaz az óra nem asztal fényező, de az asztal se dőrzspapír....
És nem ez az egyetlen ilyen márkájú órám és érdekes módon a másikat is pont ugyan úgy használom és semmi karc nincs rajta...

És azért születik meg ilyen gondolat a fejembe mert nem egy órásnak kértem ki a véleményét és nem karcolodhstot volna így meg!

Ja és ennek az órának ásványi-kristály üvege van amin csak hajszál karcok lehetnek, NEM ablak üveg!

Ja és ha valaki normálisan segítséget kér, normális sítusba is lehet válaszólni!!!

nonolet # 2018.02.26. 19:08

Hogy a jó francba lenne rendeltetésszerű,
az
hogy munka közben ÁLLANDÓAN az asztalhoz súrlódik?!

Menjél már... az óra üveg nem asztal fényező szerszám.

Nem is értem, hogy születik meg egyesek fejében az ilyen gondolat, hogy a párhét alatt mattra koptatott üveg az rendeltetésszerű használat ...

Messziről ordít, hogy nem az!

Használd NORMÁLISAN!!!!

- -

A normál óraüveg egy sima ablaküveg darab.
Ami NEM karcolás álló...

Ami karcolás állóbb az a ZAFIR üveg, jó pénzért.

De a ZAFIR üveg se bír ki mindent és az se arra való való, hogy folyamatosan koptasd vele az asztallal.

- -

Tudod: MÉG a gyémánt is koptatható, karcolható.

VVera88 # 2018.02.26. 14:51

Tisztel Jogászok,

Segítséget szeretnék kérni!
Karácsonyra kaptam egy Fossil órát aminek pár nap használat után elkezdett kopni a szíja, vissza vittem a boltba, felküldték a szakszervízbe ott közölték, hogy most az egyszer garancián túl kicserélik a szíjat, de hogy nem rendeltetés szerűen használtam!
Majd kb. 3-4 hétig hordtam és az üvege olyan karcos lett, hogy alig lehet látni rajta bármit.( irodába dolgozok attól karcolódott meg az üveg, hogy gépelés közbe hozzá ér az asztalhoz, amitől ugye nem szabadna neki)
A bolt újra elküldte szakszervízbe, még rá is írták , hogy rendeltetés szerűen használta a vevő, erre a szakszervíz vissza küldte, hogy nem rendeltetés szerűen használtam, nem cserélik ki az üveget garanciába, vagy fizetek 8900ft-ot vagy így marad az óra!
Ilyenkor mi a teendőm?
Belenyugszom és kifizetem a majdnem 10000 Ft-ot, az alapvetően is 40000ft-os órára?
Előre is köszönöm a választ!

helra # 2018.02.26. 06:27

@nonolet Koszonom!

nonolet # 2018.02.25. 21:03

Igen.

helra # 2018.02.25. 20:58

Kedves Jogaszok, valaszadok!

A kovetkezo problemam van. Meghibasodott a laptopom es mar osszessegeben 3 hete szervizben van (ketszer kellett bevinni, mert az elso javitas utan is fennallt a problema - 1 ora hasznalat utan ismet hasznalhatatlanna valt). Egyelore semmi jele, hogy valaha kesz lesz a gep, informaciot is csak ugy kapok, ha telefonalok.
Szeretnek elni a cserelehetoseggel, de nem talalom a garancialevelet. A szamla megvan, illetve a gep azonositoja alapjan lathato a gyarto rendszereben a garancia ervenyessege. Igy is elhetek a csere iranti kerelmemmel?

Valaszukat elore is koszonom!

Tündér04 # 2018.02.23. 21:33

T.Ügyvéd Úr/Hölgy!
1 napja vásároltam egy hűtőszekrényt sajnos nagyon hangos és búg is (125000ft).
Az lenne a kérdésem ha ebben az üzletben nincs másik megfelelő termék és ebben bizalmama vesztettem van lehetőség a pénzvisszafizetésre hiszen nem maradhatok hűtő nélkül.
(Euronics)
Várom mielőbbi válaszát.
Köszönettel Tünde

nonolet # 2018.02.21. 14:13

A google ezt is elárulja ~4 másodper alatt.

pl. start innen...

http://fogyasztovedelem.kormany.hu/node/151

himpi # 2018.02.21. 12:49

nonolet: Ez melyik törvényben van benne, tudsz adni hivatkozást rá?

nonolet # 2018.02.08. 22:12

Édes istenem ...
Tényleg ennyire életképtelen vagy önerőből?

- -

Hát az igazat!

Megrendült a bizalmad termékben és nem kívánsz további javítgatást.
Ezért elállsz a vételtől.

Itt a termék, kérem a pénzem vissza.

Móni1980 # 2018.02.08. 20:38

Nagyon szépen köszönöm a választ! Mire kell hivatkoznom? Vagy mit írjak nekik?

nonolet # 2018.02.08. 15:38

A 2.-nál már kérhetted volna... a pénzed vissza.

Móni1980 # 2018.02.08. 14:49

Kedves Jogászok!

A segítségüket szeretném kérni, hogy vettünk egy baby őrt 2 év garanciával. Most romlott el 3. alkalommal; eddig mindkét alkalommal cserélték a terméket, de sajnos 31.000 Ft-os ára ellenére nem túl megbízható.
Hányadik garanciális csere vagy javítás után kérhetem vissza a termék árát mert inkább egy másikat választanék hisz ez kb 3-4 hónapot bír; aztán bő 1 hónapot várok a cserére. Illetve ilyenkor az az 1-1 hónap az kitolja a garanciáját a készüléknek vagy nem?

Segítségüket előre is nagyon köszönöm.

nonolet # 2018.01.25. 10:37

Tudom ...te is rám vagy kattanva... sajnos vannak ilyen mániások.

tudatlan3 # 2018.01.25. 06:57

nono nonolet!
Senki nincs rád kattanva csak sokan panaszkodnak hogy te kéjes vágyat érzel akkor ha hülyézel szidsz másokat.

Sokszor adsz jó tanácsot de legtöbbször csak közhelyeket pufogtatsz nagy betükkel.

Próbálj a nagy egódból kicsit visszavenni .Ha segíteni akarsz az szép dolog de tud hogyan kell viselkedni itt a fórumon...

üdv

nonolet # 2018.01.24. 19:59

Andrea28

Tudom, hogy rám vagy kattanva jó ideje...
De nem érdekelsz még mindig.

Ez van.

Szomorú örökös # 2018.01.24. 18:42

sun58

Hogy is szokták mondani? Bútort mérőszalaggal vásárolunk és akkorát, hogy az elférjen. Esetleg még egy lehetőség, hogy a bejárati ajtót is lecseréled. :-D

nonolet # 2018.01.24. 17:36

Nem.

Miért állhatnál el?
Mi köze ehhez a boltnak?!!!
Hisz, egyedül te vagy a hülye az ügyben...

- -

Persze visszamehetsz a boltba
és el mondhatod szépen-alázatosan a főnöknek,
hogy: így jártam, tudnának-e valahogy segíteni rajtam?

Aztán kiderül,hogy: tudnak-e, akarnak-e ...

De nem kötelesek, ezt tudd.

sun58 # 2018.01.24. 16:48

Kedves Jogászok!
Kérdésem, ha a vásárolt bútor (sarok ülőgarnitúra, sarokeleme)nem fér be a bejárati ajtómon (ablakon keresztül sem, mivel sokadik emelet)elállhatok-e a vásárlástól és visszakaphatom-e a bútorért befizetett összeget.Válaszukat előre is köszönöm.

Rexor # 2018.01.17. 09:28

Természetesen visszaviheted és kérhetsz javítást vagy kicserélést is. Bár egy lámpánál nem teljesen értem mit jelent a "defekt" (kilyukadt? :)

Eleonóra24 # 2018.01.17. 04:09

Tisztelt válaszadók!

Tegnap vettem egy ismert üzletben egy akciós led lámpát, 30% kedvezmény volt rá így 4000ft helyett 2800ft-ért jutottam hozzá. Amikor hazaértem, és bontottam a csomagot, láttam hogy nem én vagyok az első, aki kibontja, sőt nem is én leszek aki először visszaviszi, ugyanis a dobozában egy decemberi visszáru bizonylat lapult, amin a termék neve alatt a DEFEKT szó áll. A termék nem működik, a led harmada nem ég, amiről nyilvánvalóan a bizonylat kiállítója tudomást szerzett amikor visszavette az árut, a kérdésem az lenne hogy selejtes terméket van-e joga forgalomba visszahelyezni az áruháznak,és egyáltalán vissza fognak-e tőlem venni egy olyan terméket amit már egyszer visszavittek? A terméken nem volt feltűntetve, hogy azért kedvezményes, mert nem működik.

Rexor # 2018.01.12. 13:50

Fogyasztóvédelem, bíróság.

Balázs1989 # 2018.01.12. 13:07

Üdv!

Fél évvel ezelőtt interneten rendeltem egy mosdót. 50.000 ft értékben. A terméket törötten kaptam meg. A cég nem hajlandó vissza fizetni az összeget. Békéltető testületnél jártam akik kimondták, hogy egyértelműen a cég felel a kiszállított termékért. Mit lehet tenni mert a békéltető testület nem vezetett eredményre. A cég semmire nem reagál.

nonolet # 2018.01.09. 17:44

Már a másodiknál kellett/lehetett volna elállni ...
A harmadiknál sima ügy a megrendült bizalom okán.
Kérd vissza a pénzed.

- -

Mondjuk pont az akku cseles lehet.
Arra gyakran csak 6 hónap garancia van.