Csaló Courlux international SA Estelle mood


Lekha # 2016.09.26. 14:25

Én pl. nem kaptam semmilyen csomagot, később persze kaptam levelet, hogy fizessek, s mivel nem kaptam semmit a levél a szemétben landolt - most már a végrehajtónak kell fizetnem. Nem értem, hogy ilyen csaló cégek hogy maradhatnak fenn. Én is egy balek vagyok.

Rexor # 2015.10.02. 09:55

Tulajdonképpen mi a problémád? Nem vettél semmit, ügyes voltál. Azért külön jár a vállveregetés, hogy csak könyvelt és adózott krémet veszel.

paripa # 2015.10.01. 23:20

Namost....hagy mondjam már...
EZ A KÉT UTOLSÓ HOZZÁSZÓLÁS, elég erősen:
a cég reklámja!!!!!!!!!
.
Szerecsenmosdatás!
.
2011-ben már a média is foglalkozott a csalásaival...., azóta is csak csalási panaszok vannak, és lááám, mit ad Isten, előkerül, idepöttyen AZ elégedett vásárló személyesen!
.
A legutolsó hozzászólás még egy kicsit olyan fordítógépes-ízű is. (svájci cég ez a bitang!)
.
Igazság az, írogathatunk itt bármennyit. Az semmi, úgy látszik.
Ez a szélhámos cég MÉG VAN?????????????
Brávó!
.
Ennyi pénzért, jó és igaz helyről lehet már vásárolni, erőszakos telefonálgatások nélkül! Lehet venni bio krémet legálisan, adózva, könyvelve, a cég és termék adatainak utánanézve, stb. Hogy van az, hogy mégis éltetik ezt a szélhámost telefonálgatót??? Hol a NAV???

Diána27 # 2015.09.30. 17:45

Sok kifogáshoz hozzátéve,mielőtt megrendeli arckrèmet,borotvát,vagy bambuszzoknit cègtől,azt is megtudja a menetèt hogyan jut el Önnőkhőz termèk,ami elhangzik benne ami legfontosabb amit a Hölgy is irt 3 havonta küldik következő csomagot,de ezt bármikor változtathatja vagy szüneteltetheti ha egy darabig nem szeretne termèket,meg is szüntetheti azt.Legjobb megoldás mikor megèrkezett bemutatócsomag akkor jelzèst kèrnek vissza bármelyik elèrhetősègen NEM SZERETNE CSOMAGOT,abból csak az lesz feleslegesen küldik termèket.Levèl legfontosabb amit 3 hèten belül meg kap ha ott minden rendben talál utána megèrkezik termèk.

Joszuf5 # 2015.07.24. 16:30

Olvasom a sok kifogást a Courlux csomagküldő céggel kapcsolatosan.
Most én a pozitív éleményemmel állok elő. Senkisem keresett meg ,s főként nem zaklatott telefonon,internetes reklámfelületen bátorkodtam arckrémet rendelni. Felhívtak telefonon, biztos,hogy én vagyok-e a megrendelő. Az arckrém kiváló! 3 havonta küldik,de bármikor visszamondhatom. Olyan csomagolásban küldik,ami belefér a postaládába. A csekk benne van a dobozban,kb 1 hónap van a befizetésig. Az első küldemény csak a posta-és csomagolásköltség volt. Azóta a kiváló krém(kb 1 éve) 4990 ft,minden küldeménykor. Én még a lányomat is bevontam,mert annyi kipróbált arckrém közül ez nyeri el a tetszését. Mondhatom,nem volt egyszerű beférkőzni neki a rendszerbe,nemhogy bármit is erőltettek volna.
A krémet úgy kapom kéthavonta,hogy ezt én kértem,ugyanis 3 havonkénti küldéssel indítottak.
Kéthavonta 4990 ft-ért kitűnő minőségi arckrém nekem megéri.
Korrekt,nagyvonalú ,kapcsolattartó (internetes kódom alapján)csomagküldő cég.
Már női-és férfi borotvát is rendeltem tőlük. Kiváló termékek!
Ez az én tapasztalatom,s ezt isfigyelembe lehet venni!

paripa # 2015.06.22. 08:50

Pár perce tettem le a telefont, ez a Courlux cég embere telefontált, teljesen ismeretlenül.
Elég erőszakos nő volt, állítólagos "piacvezető" létükre hivatkozva, és arra, hogy ők svájci cég....
Kérem szépen!
HOGY A CSUDÁBA LEHET ENNYI REKLAMÁCIÓ UTÁN, HOGY EZEK MÉG MŰKÖDNEK???
Az volt a szerencse, hogy azonnal léptem a netre, még a telefonálás közben, és megláttam ezt a fórumcímet,
a "Csaló Curlux"-szal!
Rögtön mondtam is a nőnek, amit láttam, hogy na jó, csalókkal nem tárgyalunk...!
Most, nálam nem sikerült az akciójuk, de végigolvasva itt a hozzászólásokat, meg a 2011-ben már a Nők Lapja Café oldalon írt ugyanilyen reklamációt ellenük,
NINCS VALAMI LEHETŐSÉG végleg eltiltani őket???
Mindig csak ejnye-bejnyét kapnak?
Az kevés lesz, ezek szerint.....!

dika csele # 2015.05.04. 15:28

Hogy lehetne egy ilyen terméket vissza mondani h ne küldjék?

Sherlock # 2015.02.19. 11:38

Semmit.

vikisanyi # 2015.02.18. 20:42

Jó napot!

Nekem olyan próblémám volna, hogy felhívtak telefonon egy hölgy, hogy szeretnék-e borotfát és persze ez teljesen ingyen van csak a posta költséget kell kifizetni! Tetszet a dolog bele mentem csak az volt a probléma, hogy nem jött meg a termék és folyamatosan küldik a csekkeket és a felszólítókat! Ideges lettem és írtam nekik emailt nem válaszolnak ami persze fura! A cég neve Estelle by FlexiFront forgalmazó: Courlux International SA! Nem tudom mit kellene tennem, hogy békén hadjanak mert már nagyon idegesít! Behajtóról is szóvan az emailomban!

Segítsetek mit tegyek!!!

Kovács_Béla_Sándor # 2014.11.22. 11:50

Azt, hogy nem küldenek havonta kéretlen csomagokat csekkel.
Ne vegyél rá mérget.

frutta # 2014.11.22. 10:44

Ha visszaolvasol ott van, de leirom.
Azt, hogy nem küldenek havonta kéretlen csomagokat csekkel.
Mert persze megtehettem volna, hogy tojok rá, hadd küldözgessék és nem fizetek, de ennek biztos következménye lett volna a jövőben.
A fogyasztóvédelmet meg nyugodtan, igen, irjon neki aki igy járt, mert ezért vannak, plusz nem kerül nagy idejükbe mailokat váltani. Mert a bejelentés és minden más is mailon keresztül zajlott.

Kovács_Béla_Sándor # 2014.11.22. 09:42

Mindenki aki hasonló cipőben jár, nyugodtan irjon a fogyasztóvédelemnek
Örülni fognak, mert amúgy semmi dolguk.

Azt azért megkérdezném: tulajdonképpen mit is értél el? A te helyzeteden mit változtatott az egész eljárás?

frutta # 2014.11.22. 08:20

Nem állt már szándékomban leirni mi lett a vége az ügynek, de kaptam egy levelet, egy felhasználótól, hogy hasonló cipőben jár épp, és érdeklődött mi lett a végkimenetele a dolognak.

A fogyasztóvédelem természetesen felkereste ezt a céget, és felszólitották az ügy tisztázására. Ez jó két hónapot vett nekik igénybe, mert közbe el akarták kérni a valódi cimem, amit természetesen nem adtam egy ilyen csaló cégnek. Végezetül mailon kaptam a Photel zrt-től egy levelet, amiben végig hazugságokat állitottak. Állitólag hangfelvételük volt a velem folytatott beszélgetésről, ahol én rendelek tőlük (nem történt meg) és még biztattam is őket állitólag, hogy máskor is hivjanak. A telefonhivás időpontját leirták, ami szintén hamis, mert mentettem direkt a telefonhivást mikor történt, és mennyi ideig zajlott (9 másodpercig). Tehát ez is hamis állitás volt. A levél végén leirták, hogy azok fényében, mert én a fogyasztóvédelemhez fordultam, elállnak a velem kötött "szerződéstől" a békés ügy rendezése miatt, de hangsúlyozzák, ez nem bizonyitja a bűnösségüket. Hát persze, hogy nem. Ha nem csalók lennének, és igaz lett volna az állitásuk, már bírósági úton hajtanák be tőlem a követelésüket ebben biztos vagyok.

A fogyasztóvédelemnél se hülyék ülnék, tudnak róla, hogy ezek csalók, és ez nem sima spam levél volt. Mindenki aki hasonló cipőben jár, nyugodtan irjon a fogyasztóvédelemnek, mert valóban csalók, és lerázni máshogy nem lehet őket, ugyanis igaz adnak meg elérhetőséget ahol bármikor lemondhatod az állitólagos rendelésed, de nem reagálnak semmire. Jól ki van ez találva. És ha valaki ilyen cégtől kap telefonhivást, vagy az segit, hogy fel se veszi a telefont vezetékes hivásnak (ma már ezt is kétszer meg kell gondolni kinek veszed fel a telefont), vagy tényleg erélyesen elküldeni melegebb éghajlatra őket, mert sajnos másból nem értenek, ugyanis onnantól, hogy felveszed a telefont, teljesen mindegy mit mondasz, ők rendelésnek veszik. Mocskok.

Rexor # 2014.07.25. 10:33

A fogyasztóvédelemnek minden bejelentéssel foglalkoznia kell, tehát önmagában ez még nem jelent semmit.

Mindenestre nagyon hősies amit csinálsz, főleg hogy nem magadért hanem az országért teszed, szerintem ne hagyd abba. Én naponta kapok e-mailen kb. 200 spames levelet, amiben rám akarnak sózni valamit, kérlek ezeket is nyomd fel a nevemben :).

Sherlock # 2014.07.25. 10:33

Itt nem volt ügy, amíg nem csináltál belőle.

frutta # 2014.07.25. 09:25

Gondolom te photel zrt szimpatizáns lehetsz. :) Porszemnyi, hát nem tudom, a neten rengeteg info van, hogy ez a csaló cég már többször megütötte a bokáját, és többször kapott büntetést a csaló tevékenységei miatt. A fogyvédelem is valószinű azért foglalkozik velem, mert annyira tisztességes cégről van szó. De legyen igazad, az én ügyem porszemnyi. De ha onnan nézed, hogy ha mindenki igy gondolkodik, hogy csak egy piszlicsáré ügyről van szó, és nem teszek semmit, akkor hány embert vernek addig át, amig globálissá nem növi magát ez a csalás. Én úgy gondolkodom, hogy egy percig se folytassa egy csaló cég a tevékenységét, és inkább utána járok meg bejelentést teszek, még akkor is ha más nem teszi mert apró dolognak tartja. Ezért él még mindig a cég, mert igy gondolkodik a magyar, mint te.

Rexor # 2014.07.25. 06:12

Erről eszembe jutott Csehovnak A csinovnyik halála című novellája. Így kell a porszemnyi dologból jó nagy lufit csinálni.

frutta # 2014.07.25. 05:53

Két hét után válaszolt a fogyasztóvédelem. Azt hittem már nem fognak velem foglalkozni, de engem is meglepett, hogy megkereste ezt a céget a fogyvédelem, ügyiratszámom is lett. Felszólitotta ezt a céget, hogy járjon el az ügyembe, aztán engem is meg a fogyvédelmet is értesitse, ha nem teszi meg, akkor gondolom további lépések lesznek. Most itt tart a dolog, majd leirom, hogy kaptam e választ és mi volt az.

Rexor # 2014.07.11. 11:46

Semmire, keresni fog egy másik madarat. Végrehajtót már csak azért sem küldhet rád, mert nincsen nála végrehajtható okirat (pl. közjegyző által hitelesített dokumentum, ítélet, stb.) Plusz az neki is pénzbe kerülne.

frutta # 2014.07.11. 11:21

Nem! Úgy tünik nem volt egyértelmű a kérdésem.
Akkor felteszem újra: ha nem foglalkozom vele, semmire nem reagálok, se csekkre, se semmilyen megkeresésre, mire lehet számitani. Plusz ha még rám is küld végrehatót mert nem fizetek természetesen.

Kovács_Béla_Sándor # 2014.07.11. 09:55

Se időm se energiám nincs ilyen jogi vitába szállni senkivel.
De hisz épp arra készülsz. :)

frutta # 2014.07.11. 09:52

A megkeresés, illetve ahogy ők fogalmaznak megrendelés megerősités levélbe jött.

Nem foglalkoznék vele, ha nem olvastam volna neten, hogy állnadóan csekkel bombáznak, és ha nem fizetsz akkor végrehajtót küld rád. Se időm se energiám nincs ilyen jogi vitába szállni senkivel. Csupáncsak ezért kértem tanácsot.

Rexor # 2014.07.11. 09:50

Nem emil, postai levél. De a lényeg ugyanaz :)

Kovács_Béla_Sándor # 2014.07.11. 09:38

Minden farokhosszabbítást, csodálatos fogyást ajánló emilből ügyet csinálsz?

frutta # 2014.07.11. 07:43

Ha megkeresem őket, akár vehetik azt is megrendelésnek véleményem szerint. Másrészről neten sok helyen irják, hogy hiába keresed őket nem tudod lemondani. Amúgy hivtam már őket, nem veszik fel, de sejtettem is, hogy ez lesz. Persze én is egyből kukába akartam dobni, de nem szeretnék belebonyolódni egy olyan vitába, hogy rám küldenek végrehajtót, és esetleg utána bíróságra járkálni. A fogyasztóvédelemhez meg azért szeretnék fordulni, mert talán volt már ilyennel dolguk és tudnak javasolni valamit.