Üdvözletem!
Vidéki kis temető szeretné az aktuálissá vált sírhely újraváltások miatt a sírhelyet korábban megváltó hozzátartozókat megtalálni.
Sajnos csak a huszonöt évvel ezelőtti nevek/címek vannak meg ( se friss cím, se telefon, pláne mobil), ezért a kiküldött levelek rendszeresen visszajönnek.
Egy non-profit szervezet segítene felkutatni az új értesítési címeket. Milyen formában működhet ez?
- Szerezzen a non-profit szervezet adatkezelői jogosultságot és ezután valahogy megkaphatja a temetői adatokat?
- Maradjon a temető üzemeltető kezelésében az adat, és valamilyen titoktartási szerződéssel használhassa a nonprofit?
- Kapja meg csak a neveket a nonprofit és kérje le a BM-től az aktuális elérhetőségeket? (van ilyen procedúra?)
Pl ahogy címlistát vesz egy vállalkozás direkt marketing célra, csak
itt célzottan kérnénk le személyek jelenlegi elérhetőségét...
Egyéb ötlet?
Előre is köszönjük!