Kártalanítás kérése


ObudaFan # 2014.12.23. 13:58

Ha tudod használni így, hibásan is, akkor árleszállítást kérhetsz, ha nem, akkor elállhatsz a szerződéstől.

balazs80 # 2014.12.21. 20:25

Tisztelt Fórumozók!

2014 szeptemberében előleg megfizetése után rendeltem meg egy sarokgarnitúrát, melyet 4 hetes határidővel vállalt a gyártó. Többszöri telefonos és személyes érdeklődésem után, miután már ügyvéddel "fenyegettem", a 11. héten kaptam meg a bútort. Ezt aznap, még kiszállítás előtt ki is fizettem. Kiszállítás és összeállítás után derült ki, hogy fekvőrésze használhatatlan. Másnap ezt jeleztem feléjük, ki is küldtek kettő szerelőt, akik megállapították, hogy valóban hibás a termék és visszaszállították. Néhány nap után visszakaptam, azzal, hogy megjavították. Kiszállítás után összeraktuk és sajnos továbbra is használhatatlan a fekvőrésze.
Mit tehetek ez ügyben? Vásárlók könyve? Fogyasztóvédelem? Ügyvédi felszólítás? Kártalanítás?
Még egyszer nem szeretném ha elvinnék, mert úgy látom nem értenek hozzá, nem fogják helyrehozni. (Nagy nevű bútorgyártó cégről van szó.)