Feri77
Szerintem a te garanciádat - és nem szavatosságot - a bolt vállalta, nem a gyártó. Nem véletlenül outletben vetted.
Sőt az a gyanúm, hogy nem csak külső, esztétikai az a sérülés, hanem gyanús, hogy a külső sérülés mögött ez a hiba is van, amiről talán ők sem tudtak, viszont így az ő felelősségük sem feltétlenül helytálló, ha panasszal élsz. Vállaltak rá egy évet, addig kell pörgetni a sztorit, mert ha lejár, akkor már hiába. Garancia időn túl ha már nem javítható, akkor cseszheted.
Ahogy korábban is írtam, én etikusan ha ugyanazért a hibáért többször is ki kell menni, mert elsőre nem javult meg, akkor nem tartom jogosnak a kiszállási díjat, de az elsőért mindenképp, mivel a szerződéses kötelezettségben ez van. És mint szintén írtam, a PTK szavatosságról ír, nem garanciáról, ami nem ugyanaz. Én úgy gondolom, hogy szavatosság csakis gyártó részéről és kizárólag új termék esetén lehetséges.