Garanciális (nem)javítás


Bendernet # 2017.06.14. 16:21

Akkor célszerűbb a 270 rugóra (A teljes termék ára 270000 Ft, csak egy tartozéka ment tönkre) keresztet vetni és hagyni, hogy a tisztelt forgalmazó a vásárló képébe röhögjön?

Kovács_Béla_Sándor # 2017.06.08. 06:19

Igen; igen. A célszerűség viszont egy másik kérdés.

Bendernet # 2017.06.08. 05:09

Egy 95000 Ft értékű termékre 5 év jótállást vállalt az eladó. A mellékelt garanciajegy szerint az 1 éven túli jótállásra is ugyanazok vonatkoznak, mint az 1 év előttire. Pl hogy törekednie kell a 15 napon belüli javításra.

A meghibásodott terméket feladtam postán a számlán szereplő címre, a címzett telefonon mondta is, hogy kapott értesítőt és felveszi a csomagot még aznap. A posta 10 napig őrizte, majd visszaküldte nem kereste jelzéssel. Ilyenkor elállhatok a szerződéstől pl hibás teljesítésre hivatkozva? Még csak meg sem próbálta 15 napon belül javíttatni a ketyerét. Ahhoz esetleg át kellett volna venni a terméket. Követelhetem a többezer Ft-os feladási díjat?