Sürgös segitség


herczegbogi # 2009.06.24. 19:24

oké, ebben igazad van!

nem kell bajba keveredni. ennyi...

Rexor # 2009.06.24. 07:40

Kedves Bogi, itt lehet okosságokat mondani (pl. keressetek tanúkat, akik látták, hogy Dávid nem vett részt társtettesként a rongálásban), de komolyan fontos, hogy mindezt olyan valaki szervezze meg, akinek van ebben rutinja.

herczegbogi # 2009.06.24. 07:17

Kedves Rexor!

Ez ám gyors és hathatós segítség volt!

Rexor # 2009.06.24. 06:51

Röviden a megoldás: fogadjatok ügyvédet (ha még nincs).

herczegbogi # 2009.06.23. 21:14

sziasztok!

segítséget szeretnék kérni az alábbi ügyben:

az egyik ismerősöm, legyen Viktor, közlekedés biztonsága elleni bűncselekményt követett el (megrongált egy közlekedési eszközt..a szándékosság inkább megállapítható, mint a gondatlanság sajnos). a bűncselekménynél Viktorral együtt összesen 3-an voltak jelen még, legyenek ők Dávid és Marcell.

ismeretlen tettes ellen tettek feljelentést, azonban valószínű tanúk meghallgatásával azonosították Dávidot (tehát nem a ténylges elkövetőt) és mint gyanúsítottat beidézték.

a dupla csavar a történetben, hogy Viktor és Dávid közeli rokonok, tehát Dávid nem szeretne Viktor ellen vallani, viszont nyílván szeretné menteni az irháját anélkül, hogy mondjuk bűnsegédnek tekintenék.

mit tanácsoltok, hogyan oldjuk meg az ügyet?

előre is köszönöm a válaszokat!

Zsiga12 # 2009.06.23. 08:45

Pedig ez így igaz kadaj01! Én is ezért állok értetlenül az eset előtt.
Én álltam ő pedig jött felém "2-vel!" anélkül, hogy bármit is módosított volna az irányán. Szerintem úgy gondolta, hogy elfér mellettem, persze jó közel, hogy azért tudjam hol a helyem és éreztesse neki van előnye, mit akarok itt! Az volt szerintem az egészben a pech, hogy elnézte a távolságot és tényleg beleakadt a lábfeje (chopper motor volt) a gumiba és ettől billent meg és koccant a tükrünk. Csak azt nem tudom mit várt tőlem, mit fogok csinálni az álló autóban, fölemelem és arrébb rakom 20 centivel?
A másik meg, hogy szerintem az a minimum, hogy, ha minden lehetőségem megvan arra, hogy elhárítsak egy balesetet, akkor megteszem. Lépésben haladt, én álltam, 2 motoros is elfér egymás mellett a sávban (még ha a kerekem 15 centire be is lógott hozzájuk) és egy kis irányváltoztatás még nem jelentette volna azt, hogy le kell mondania az elsőbbségéről. Gyalogosként sem ugrom a gyorsan közeledő kocsi elé a zebrán, csak azért mert előnyöm van!

kadaj01 # 2009.06.23. 08:15

Azzal ne nagyon védekezzél, hogy "a motoros semmit nem tett a baleset elkerülése érdekében", mert elég valószinütlen(hülyének is fognak nézni érte), hogy direkt, jóbuliból tette a lábacskáját a kereked alá.

Zsiga12 # 2009.06.23. 07:32

Köszi a biztatást websas, én is ebben reménykedem. Kötelezőm persze van csak azt nem tudom, ha csak engem találnak vétkesnek, hajlandó lesz-e a biztosító fizetni a motoros kárigényét. Bár még igazából azt sem tudom miért akar perelni. Remélem a szembesítés után okosabb leszek.

websas # 2009.06.22. 12:20

Kedves Zsiga12 !

Én úgy tudom sávon belül tilos párhuzamosan motorozni kerékpározni (sajnos még a rendőrök is csinálják).
Erősen vitatnám, hogy a törést a kifordított kerék okozta."pereskedni fog" ? Van kötelező biztosításod ?
ha igen akkor csak velük.
Szerintem a történet a leírtak alapján tipikusan az osztott felelösség esete ott pedig mindenki a saját kárát rendezi.

websas

Zsiga12 # 2009.06.22. 11:31

Sziasztok!

Közlekedési balesetbe keveredtem és az érdekelne, milyen ítéletre számíthatok.

Ami történt:
A városban akartam kocsival balra fordulni. Mindkét irányban nagy volt a forgalom, lépésben araszoltak a kocsik. Én behúzódtam a felező vonalhoz és csorogtam előre a kereszteződésig. Velem szemben motorosok jöttek (8-10) párosával, egymás mellett. Egyszerre értünk a kereszteződéshez, 2 pár gond nélkül elment mellettem én pedig közben megálltam, mert elértem a kereszteződést. A 3. pár motoros felém levő tagja azonban túl közel volt hozzám és amikor mellém ért megbillent és összeakadt (szerintem) a tükrünk. A motoros gond nélkül továbbment, majd amikor utolérte a mögöttem a forgalom miatt megálló társait ő is meg akart állni, de közben elesett és ráesett a motor a lábára. Én folytattam a bekanyarodást, mert az utolsó 2 motoros elengedett, de amikor láttam a balesetet megálltam és segítettem neki felkelni. Ekkor mondta, hogy szerinte eltört a bokája, mert nem tud ráállni a lábára. Szerintük én voltam a hibás, mert durván átlógtam a sávjukba, szerintem pedig ők, mert nem lógtam át, álltam, ők viszont nem haladhattak volna egymás mellett.
Mentőt és rendőrt hívtunk, mindenki elmondta az esetről a véleményét.

Sajnos a motoros tényleg eltörte a lábát, így most engem a rendőrség "elsőbbségadás elmulasztása" bűncselekménnyel gyanúsít.
Az orvosi szakvélemény szerint a motoros lába akkor tört el, amikor beleakadt az én kifordított kerekembe (a kihallgatás során azt elismertem, hogy esetleg a kifordított kerék átlóghatott a sávjukba, de a kocsi a saját sávomban állt).

Kérdésem az lenne, hogy szabályosan haladtak-e a motorosok egymás mellett, és ha nem (jobbratartási kötelezettség), akkor ez alapján lehet-e számítani arra, hogy közös felelősséget állapítanak meg?
Ez azért lenne jó, mert a rendőrök elmondták, hogy a motoros mindenképpen kártérítést kér és pereskedni akar.

Figyelembe veszik-e a bíróságon, hogy a motoros semmit nem tett a baleset elkerülése érdekében? Nem változtatott irányt, nem fékezett, egyenesen jött az álló kocsim felé, pedig olyan kicsi volt a sebessége, én pedig nem hirtelen tűntem fel előtte, hogy simán ki tudott volna kerülni.

Előre is köszönöm a válaszokat és bocs a hosszú meséért, csak nem akartam semmilyen körülményt kihagyni.

Sz.Márton # 2009.06.17. 19:33

Fegyház és börtön!

http://videa.hu/…k8Lvrfy1NL4Z

csabcse # 2009.06.17. 19:00

Hello mindenki.Szeretnék segitséget kérni mégpedig abban hogyha valaki tudna mondani véleményt a Kalocsai nöi fogházról.Vagy egyszerüen bármit.Elöre is nagyon köszönöm.