Internetes csalás!


Szomorú örökös # 2020.04.08. 05:16

set79

Ha PayPal-on keresztül fizetted ki a telefontöltőt, akkor náluk kell ezt jelezni, hogy valami nem stimmel. De előtte javaslom, hogy a hirdetés apróbetűs részleteit sem árt elolvasni (szállítási költség és társai).

Szomorú örökös # 2020.04.08. 03:58

efi99

Mi az, hogy levontak? Nem te utaltad?

Internetes bankkártyás fizetés, paypal, stb. Ismered ezeket a fogalmakat? :-)

efi99 # 2020.04.07. 20:15

Mi az, hogy levontak? Nem te utaltad ?

set79 # 2020.04.07. 19:20

Sziasztok!

Ma rendeltem egy telefontöltőt 2€-ért. Most jött az sms, hogy levontak 47 ezret.
Lehet ilyenkor még valamit tenni?
Köszönöm az építő válaszokat, igen tudom, ismeretlen helyről nem rendelünk bankkártyával.

Üdv

sbela # 2020.03.31. 19:54

Hogyne utalnék! Amint megérkezett a 7.5m számlámra már küldöm is!

sbela # 2020.03.31. 17:43

Ismerős itt valakinek az Abelino Yate név, csak mert képzeljétek most örököltem 7.500.000 EUR-t. Hogy én milyen szerencsés vagyok...ugye ? Na most, hogyan tudnám a kedves Abelino urat szerintetek ezért a jótettért "megfizetni" ? Ötletek ?

Vero81 # 2020.03.23. 10:52

Tisztelt Forum,

a 'SorozatBarat regisztracio' Facebookos oldal altali csalasrol irnek. Fizetes fejeben regisztraciot igernek amitnpersze sose kapsz meg.

990Ft-ot utalatam Paypalon keresztul. A mai napig semmifele kodot nem kaptam hogy regisztralni tudjak
Sorozatbarat oldalra.
Rajittem ez csalas. Aztan tovabbi emberekre bukkantam akik sms-t kuldtek tobb ezer forint ertekben es szintem semmit nem kaptak a penzukert.

Ami szamomra szinten furcsa hogy a Sorozatbarat mukodo internetes oldal egy szot sem ejt a nevukkel valo vissulzaelesrol, tehet ugy gondolom ebben ok is reszt vesznek.

A Facebookon jelentettem az oldalt persze nem utkozik a kozossegi elveikbe. Irtam a rendorsegnek egyelire nem valaszoltak. Gondolom nagyobb elfoglaltsagaik vannak.
Jeleztem a Paypalnak hogy nem kaptam semmit a penzemert. Ok sem tudnak mit tenni.

drbjozsef # 2020.03.12. 07:40

Nichowel,

Ha online bankkártyával fizettél, akkor nem jelezni kell a banknak, hanem bemenni, és elindítani egy chargeback eljárást. Akkor vissza fogod kapni a pénzed.

Ramston # 2020.03.12. 04:18

Általában az összes csalást az interneten keresztül ellenőrizheti.

Nichowel # 2020.03.11. 23:50

Sziasztok!

[átverés] https://www.salomon-hu.com/
Az alábbi kamu webshop oldalon jó áron ajánlanak Salomon cipőket, a pénz kínába megy, de a csomag nem úgy és nem az amit várnánk. Minőségi bakancs és futárszolgálat helyett, egy ócska kínai sportcipőt küldtek ki egy műanyag csomagban, doboz és minden egyéb nélkül, mezei postán keresztül. Ezen kívül az oldalon írt összegnél némivel többet is vontak le a kártyámról. Elérhetőségük nincs.

Azért szeretném itt megosztani, hogy ha valaki rákeresne az oldalra mielőtt rendel, talán meglátja ezt a bejegyzést és nem jár úgy mint én és sokan mások.

A hivatalon Salomon facebook oldalon egyébként jelezték, hogy ez nem az övéké és átverés az oldal.

Szóval mindenki kerülje ezt a csodát: www.salomon-hu.com

Én kb 15 nappal a rendelés után jeleztem a bankomnak, hogy átvertek. Szerintetek mennyi esélyem van visszakapni a pénzem?

huntamas # 2019.12.29. 10:14

November 6.-án regisztráltam, 21.kén sikerült felvenni velük a kapcsolatot úgyhogy válaszoltak a lemondási szándékomra, hogy már késő...
Egy napot se használtam, nincs is szándékomban..

Ezzel a "jelenséggel" nem vagyok egyedül:

https://toughnickel.com/…netnl-a-scam

https://www.sitejabber.com/…ws/usenet.nl

https://www.seangabb.co.uk/…y-sean-gabb/

stb...

alfateam # 2019.12.29. 09:54

Lemondási tanácsok
Felmondási jog
Önnek joga van indokolás nélkül tizennégy napon belül felmondni ezt a megállapodást. A felmondási határidő a szerződés aláírásától számított tizennégy nap. A lemondási jogának gyakorlása érdekében értesítenie kell minket:

Usenet.nl Srl
Via XXV Marzo, 4
47895 Domagnano
San Marino
Telefonszám: 0211 41 768 768
E-mail: info@usenet.nl

egyértelmű nyilatkozattal (például egy levélben vagy e-mailben) a jelen Megállapodás felmondásának döntéséről. Használhatja a mellékelt minta törlési űrlapot, bár ennek használata nem kötelező. A minta lemondási űrlapját vagy más egyértelmű nyilatkozatot elektronikus úton is kitöltheti és elküldheti weboldalunkon: https://en.usenet.nl/…upport-form/ Ha ezt a lehetőséget használja, azonnal (pl. E-mailben) megerősítést küldünk Önnek. az ilyen lemondás kézhezvételétől. A lemondási határidő betartottnak tekintendő, ha feladja azt a felmondást, hogy él a lemondási jogával a lemondási határidő lejárta előtt.

A lemondás következményei

huntamas # 2019.12.29. 08:30

Interneten böngészve elengedhetetlen volt egy letöltési szolgáltatás igénybevétele, a szolgáltató cég neve Usenet.nl S.r.l., ez 2019.november 06.án történt meg.
Ingyenes próbaidőszakot ajánlott fel a szolgáltatásért, de regisztrálni kellett és a Paypal-on keresztül ez is sikerült is sajnos. Ők azt írták, hogy a regisztrációnál én állítólag - lehetséges, nem cáfolom - elfogadtam azt, hogy automatikusan megújul és fizetőssé válik ha nem mondom le 14 napon belül. A szolgáltatás igénybevétele nem történt meg, sikertelen próbálkozások után még aznap el lett felejtve és azóta sem lett használva! Időközben próbáltam megoldást találni a "lemondására". Több felszólító email érkezett tőlük, hogy rendezem a számlámat. A Paypal -on töröltem az automatikus kifizetési lehetőséget a részükre 2019. november 21.én. Még aznap sikerült egy ticket-et elküldenem a szolgáltatás lemondásának nyugtázásáról, amelyről visszajelzést is kaptam.

Tájékoztattak, hogy már lejárt a próbaidőszak és most egy teljes évet kell kifizetnem mivel átléptem egy másik csomagba! A céget nem károsítottam meg, lemondásomat próbáltam időben nyugtázni feléjük, semmiféle szolgáltatást nem vettem igénybe tőlük. Regisztrációmat még a próbaidőszak alatt állítólag felfüggesztették mivel nem tudtak pénzhez jutni. Szerintem ez egy átverés és úgy érzem bárki beleeshet ebbe a hibába... Az interneten böngészve letöltésekre kattingatva egyszerűen áldozattá válik az ember.

Tisztességtelen elvárás a szolgáltatótól egy próbaidőszak után bármit is követelni, ráadásul egy teljes díjat egy évre előre! Ez törvényes? Mit tehetek a követelésük ellen?

Előre is köszönöm megtisztelő válaszukat ebben az ügyben!

drbjozsef # 2019.11.13. 06:42

petya19900,

Ha tényleg meglesz a neve, címe, írsz neki egy tértis levelet, hogy elfelejtette a terméket küldeni, 8 napon belül vagy az érkezzen meg, vagy a számládra vissz a pénz, különben fizetési meghagyást indítasz ellene, és feljelentést teszel a rendőrségen.

Aztán ha egyik se történik meg, go to rendőrség és egy közjegyző.

petya19900 # 2019.11.12. 16:20

Sziasztok!
Már egy jó pár éve vásárolgatok különböző hirdető oldalakról, de most sajnos sikerült ráfaragnom. Egy 40.000 ft értékű játék vásárlása során előre utaltam az összeget a hirdetőnek, aki pedig elvileg egy csomagküldő szolgáltatáson keresztül továbbította volna azt. Telefonon ill. az oldalon keresztül üzenetben valamint "barátnője" email fiókján keresztül is beszéltünk amikor is az állítólagos terméket elvileg feladta nekem. Ez volt pénteken.
A tegnapi nap folyamán próbáltam volna felkeresni a személyt, akit viszont semmilyen módon nem lehetett elérni. Miután ezt megelégeltem, felkerestem a csomagküldő céget, akikkel az egyeztetés során kiderült hogy az általam megadott címre senki semmilyen csomagot nem adott fel rajtuk keresztül.
Ezt követően felvettem a kapcsolatot a bankommal, ahol végül is egy forint "visszaigénylést" kértem. (Itt elvileg az erste felveszi a kapcsolatot a másik fél jelen esetben a k&h bankjával, és kiküldenek egy levelet. Ha ezt a személy visszautasítja akkor megkapom az illető nevét illetve lakcímét.)

Az lenne a kérdésem, hogy abban az esetben ha az illető úgy dönt, hogy nem fizeti vissza a pénzemet mégis mit tudok tenni, ha megkapom az adatait. 40000 ft miatt megéri egyáltalán rendőrségi feljelentést tenni?

A válaszokat előre is köszönöm!

drbjozsef # 2019.11.09. 17:20

Persze.
Pert indíthatsz.
Egy nem létező kínai kereskedő ellen, szóval esélyed van, de nagy tételben nem fogadnék.

Szekrényessy Kristóf # 2019.11.09. 14:35

Azt elfelejtettem írni, hogy kettő részletbe vonta le az eladó egyszer a valós összeget és rögtön egy nagyobb összeget vele együtt.
A bankomat felhívtam és azt mondták, hogy kivizsgálják az ügyet a másodjára levont összeget valószínű visszakapom de az első összeget, hogyan tudom visszeszerezni?
Mivel az oldalon sehogy se tudom visszamondani a rendelést. Az eladónak írtam és egy olyan kínai automata választ kaptam, hogy az eladó emaile megtelt ezért nem tudja fogadni a levelemet. Kamu szaga van. Van valami más módja, hogy visszakapjam a pénzem?

drbjozsef # 2019.11.09. 14:06

Szekrényessy Kristóf,

Ha online, bankkártyával fizettél, akkor 30 napon belül chargeback eljárás. Keress rá, olvasd el a részleteket, és menj el a bankodhoz.

Szekrényessy Kristóf # 2019.11.09. 13:51

Sziasztok!
A mai napon egy camerasstyles.com oldalról rendeltem egy terméket és tudom, hogy hülye voltam, hogy nem néztem utána az oldalnak de kiderült, hogy egy csaló oldalba botlottam.
A pénzt átutaltam az eladónak és egy szép kis összeget le is vont a számlámról ami kétszer annyi volt mint a termék ára. Mi ilyenkor a teendő?
Utána olvastam az oldalnak és valóban egy szélhámos az eladó.
Ha valaki tudna segíteni azért nagyon hálás lennék.
Előre is köszönöm.

alfateam # 2019.11.05. 16:14

Keveset utaltál, 1785+1125=2910, így aztán buktál mindent, :))))

Kyra888 # 2019.11.05. 15:21

Úgy tűnik én is belefutottam...600 ezrem bánja ...
egy korábban befektetési célzattal megvásárolt terméket értékesítettem a Jófogáson, a köv. mobilszámról érkezett rá érdeklődő sms: +47 999 10 903 (norvégiába bejegyzett szám). Az érdeklődő megadta nevét, mail címét, és kérte h e-mailben vegyem fel vele a kapcsolatot. Ez megtörtént, a termék elnyerte a tetszését, szállítási költséggel együtt megállapodtunk 1 785 euro árban. A bankjától kaptam egy e-receipt-et, mely rendelkezik az 1 785 euro elutalásáról abban az esetben, ha elküldöm a DHL nyugtáját, mely bizonyítja a feladás tényét. Kérésüknek megfelelően elkültem részükre. Ezt követően közölték, "low fund policy"-ra hivatkozba, hogy Ügyfelük (a vevő) nem indíthat 3 000 euro alatti tranzakciót, és a különbözetet, 1125 eurot utaljak az áru átvevőjének (USA-ba kellett postáznom a rokonjának).A terméket természetesen átvették, pénz azóta sem érkezett tőlük, és nem reagálnak a megkeresésemre. A bank neve: Allied Credence Federal Credit Union. Ma megyek feljelentést tenni a rendőrségre, bár tudom, az eladott termékre keresztet vethetek...

drbjozsef # 2019.09.19. 19:46

Nándor97,

Én feljelentést tennék a rendőrségen.

Nándor97 # 2019.09.19. 16:07

Steamen eladtam az inventorym , játék beli skinek (300euro) érték 2017.nov.10én, paypalen utaltak 280eurot utánna oda adtam neki a skineket, eltünt az embert és paypalen a pénzt vissza huzta magának erről van mind dokumentum, kazincbarcikán lakik az illető és a neve is ismert már. mit lehet tenni? Szüleivel se lehetett beszélni.

drbjozsef # 2019.09.11. 06:07

Zilke,

hallgass oligaliga-ra, így jársz a legjobban.

Ez egy kam honlap, olyanoktól, akiknek a 0-24 customer service-énél a izqpqv74787@gmail.com cím van megadva, nem remélnék túl sok jót...

oligaliga # 2019.09.11. 05:37

A helyedben eladnám a nadrágot, ha neked úgy sem kell.