kresz 3.paragrafus


driver2 # 2012.03.27. 10:33

Közlekedési szabálysértési ügyben szeretnék segítséget kérni . Van egy járműtípus amin néha a vezető akaratától függetlenül működésbe jön a vészfék ,ebből lett balesetem a télen ,elesett egy néni , könnyű sérült . A kirendelt szakértő azt állapította meg,hogy a jármű hibátlan , igy azt írta,hogy indirekt módon a vezető a felelős . A kérdéseim a következők .

  • Ilyen esetben mikor kell a járművet lezárni ? ,a vezetőnek jelen kell- e lennie , vagy elég az üzemeltető( bkv).A baleset után 12 órával még nem volt lezárva .
  • A szakértőnek azt mondták , hogy ilyen korábban nem fordult elő . Ez nem igaz , előfordult csak nem esett el senki .
  • Fel kellett volna-e ajánlani a lehetőséget,hogy a szakvizsgálatkor én is jelen legyek . Tollbamondtak olyan dolgokat amik nyilvánvalóan cáfolhatók , de a rendőrségnek állítólag szentírás amit a szakértő leír .
  • Mi az , higy indirekt módon megállapított felelőség ? Kaphatok-e érte valamit ?

Válaszokat előre is köszönöm .