Torrent feltöltés


Vadsuhanc # 2017.04.03. 12:37

Kedves Tóthmarika!

Javaslatom, hogy vegye fel a kapcsolatot a NYUFI-val. Nem tudom helytálló-e a bejegyzésem még, de

A nyugdíjast a halál napját magába foglaló hónap végéig esedékes ellátás illeti meg. A fel nem vett ellátást a nyugdíjassal annak elhalálozásakor közös háztartásban együtt élt házastársa, gyermeke, unokája, szülője, nagyszülője, testvére igényelheti – ebben a meghatározott, egymást követő sorrendben, a halálesetet követő egy éven belül –, ezek hiányában pedig az örökös a hagyatéki végzés jogerőssé válása napjától számított egy éven belül.

Remélem tudtam segíteni, de kérem, vegye figyelembe, hogy jogilag képzetlen laikus vagyok.

Javaslom ismételten a NYUFI-val vegye fel a kapcsolatot a félreértések elkerülése érdekében. Készségesek. Tapasztalat.

Tóthmarika # 2017.04.03. 12:22

Tisztelt Cím!

Kérem szíves tájékoztatásukat, hogy a 2017. február 4-én elhalálozott édesanyám február havi nyugdíját, akivel érvényes eltartási szerződésem volt /van/ kérhetem-e a nyugdíjfolyósítótól. Ha igen, mit kell csatolni?
Köszönettel:
Tóthmarika

Fandum # 2014.06.30. 08:25

Jogos. Erre való az ügyvéd.


Én lojális vagyok, tehát minden szép és jó!

Fandum # 2014.06.30. 08:23

:)


Én lojális vagyok, tehát minden szép és jó!

Agent Cooper # 2014.06.25. 04:35

Pontosan arra gondolok, hogy nem a nyomozóhatóság tagjának kell elmondania a terheltnek, hogy számára mi a legjobb. Kedvenc mondatom: "Higgye el, nincs szüksége önnek ügyvédre!" :)


védelem és sértetti képviselet
e-mail: bartas@bartinfo.hu
http://frzs.hu/hir.php?…

Fandum # 2014.06.24. 13:02

Mondanám, hogy fejétől bűzlik a hal, de nem mondom (NAV - Ügyészség). Vagyis arra gondolok, hogy a nyomozás törvényességi felügyelete sem mindig megfelelő szakértelemmel látja el a dolgát. Ha csak a kötelező nemzetközi jogszabályok listájára gondolok, már rosszul lennék. Azok komplexitása pedig szinte felülmúlhatatlan.