Tisztelt Fórum!
Az alábbi ügyben kérek segítséget!
2013. júliusáig dolgoztam egy szervezetnél, mint titkár és ügyintéző. Egy hónappal ezelőtt a vezető felhívott, hogy a könyvelés szerint közel 2.000.000.-Forint hiányom van. A könyvelő szerint ez abból adódik, hogy nem írtam számlát és a pénzt nem raktam be a kasszába. Igaz, olyan előfordult, több esetben is, hogy nem írtam számlát figyelmetlenségből, de nem szándékosan, a pénzt pedig a kasszába raktam. A plusz összeg a bevételi oldalon nem jelentkezhetett, mivel nem írtam róla számlát de viszont a kiadási oldalon többletköltségem lett .( számlákkal tudom igazolni) A vezető ezt azzal magyarázza, hogy a kiadási oldalon jelentkező többletköltség más bevételi forrásból származik. Ezért sikkasztással gyanúsítanak és feljelentéssel fenyegetőznek. Nem tudom bizonyítani az igazamat. Azt mondták, hogy kérhetek könyvvizsgálatot vagy akár rájuk küldhetem a NAV-ot is az ő könyvelésük jó. Azt hozzá teszem, hogy be voltam jelentve, de munkaszerződésem és megbízási szerződésem nem volt. Közös megegyezéssel történt felmondásomkor semmiféle hiányt nem említettek. Mire számíthatok ez ügyben?
Sikkasztás
józsef45
2014.10.25. 06:40