Nem értem miért húzzátok az időt.
A kereskedő nem adja vissza a pénzt, nem kártalanít, akkor mire vártok, a csodára?
Festékvastagságmérőt minek vesztek?
Egyszerűbb lenne bemenni a kereskedésbe vagy bármelyik karosszériáshoz és megnézik ingyen egy pillanat alatt.
Sőt egy gyakorlott szem azt is megmondja, hogy volt-e javítva a kocsi.
De most olvasom, hogy 1999-es az autó...
Akkor ha nem sikerül tanukat találni, akik bizonyítják, hogy ez az autó már volt javítva mielött megvettétek, akkor semmire sem mentek.
Ha be is bizonyítódik, hogy valóban sérült volt az autó, akkor is hogyan bizonyítod be, hogy ez 1999-ben történt és nem 2002-ben?
Sehogy...
Erre szerintem olyan kicsi az esély, hogy nem is érdemes vele próbálkozni.
Valami kis pénzt akkor láthattopk, ha bizonyítást nyer, hogy nem új volt az autó.
A tapasztalatom alapján minden, új autót addig nem szabad átvenni a szalonban, amíg meg nem mértétek festékvastagságmérővel.
Gyakori a szállítási hiba, gyártási hiba amit a gyárban fényeznek újra vagy a itteni központban, és ezt soha nem mondja meg a kereskedő.
Szóval mérni kell az új autót is, mégha hülyének is néznek miatta.