Termékek külföldről, vám, adó, ilyesmi


hungabor8307 # 2016.10.13. 20:46

Üdv, sajnos nagyon kezdő vagyok internetes vásárlás terén, de kinéztem pár érdekes terméket az Aliexpress oldalain. A kérdésem, hogy egyrészt megéri-e itt rendelni, másrészt, PayPal fizetést támogat-e az oldal? Kutattam információk után, de ellentmondásosakat találtam róla, pl. ezen oldalon: http://veszo.com/…m/aliexpress
Valaki tudna nekem jobb referenciákat biztosítani az ottani kommenteknél?

Rexor # 2016.10.04. 06:47

Igen, van utána vám. És áfa is.

Varillo # 2016.10.04. 06:27

Jón napot kívánok, egy kis segítséget kérnék, Amerikából szeretnék rendelni elektronika alkatrészt kb 55 ezer ft értékben, de sajnos nem látom át rendesen hogy kell-e vámot fizetni vagy sem utánna. Az eladó free shippingbe adja a terméket de nemtudom vám van-e magyaroszágon utánna. Ez az amazon.com weboldalról lenne. Váalszát előre is köszönöm.

Dr.Attika # 2016.10.03. 05:19

Valóban. Egy ilyen NAV bejelentés egyben önfeljelentés lenne csempészet és magánokirat hamisítás miatt. Vagy két éves büntetőeljárást, pénzbüntetést vonna maga után. A neppert vagy kétszer meghallgatnák tanúként. Az a megoldás, hogy a külföldi eladót fel kell hívni a garanciális javításra. A motort vissza kell neki küldeni levámolva.

drbjozsef # 2016.10.02. 18:42

ja, még oda akartam írni : a névtelen bejelentéseket természetesen ők is a kuka felé iktatják.

drbjozsef # 2016.10.02. 18:42

Livimivi,

a szabályos, névvel címmel ellátott bejelentést a NAV-nak ki kell vizsgálnia. Hogy mi lesz az eredeménye, az kérdésées, nyilván szavatossági ügyekben nem jár el, tehát a problémádon értelemszerűen nem segíthet, bár ha jól értem, Te sem ezt akarod.