„Harcolnék én csak hol és kivel? Holnap megpróbálok Per újrafelvételt kérelmet beadni. de még nem is volt Per!!”
ez május 21.-i felvetés és ettől még rejtélyesebb a történet,
„Harcolnék én csak hol és kivel? Holnap megpróbálok Per újrafelvételt kérelmet beadni. de még nem is volt Per!!”
ez május 21.-i felvetés és ettől még rejtélyesebb a történet,
Mondjuk, azt sem lehetett könnyű elérni, hogy a leghamarabb május 22-én benyújtott perújítási kérelemre a bíróság legkésőbb június 9-én, tehát kevesebb mint három hét alatt nem csak a megengedhetőségről döntsön, hanem az ügy érdemében is.
+1.
nemcsak ügyes vagy de szerencséd is volt-a bíróval-
Végzés ellen jogorvoslati jogosultság nincs
Per Újrafelvétel után bírságot eltörölték.
Tatabánya megyei Jogú város elmulasztotta az elmúlt 11 évben Szabályosan kihelyezni a tábláit. Mindezt évi 15-17 millió Ft. bírság kiszabásával tetézte.
Melléklet a 83/2004. (VI. 4.) GKM rendelethez
„A közúti jelzőtáblák megtervezésének, alkalmazásának és elhelyezésének követelményei” műszaki szabályzata (JETSZ)
2.1. A közúti jelzőtáblákat úgy kell megtervezni, azokat úgy kell alkalmazni és elhelyezni, hogy a közlekedők szükséges és elégséges információt kapjanak közlekedésük közben az úton fennálló veszélyekről, tilalmakról, kötelezettségekről, valamint a lehetséges mértékig tájékozódhassanak követhető útirányukról és az úton elérhető úti célokról.
2.3. Gondoskodni kell arról, hogy a kihelyezett közúti jelzőtáblák épek, tiszták, állandóan jól láthatóak és előírt fényvisszavető képességűek legyenek, azokat semmi el ne takarja. A belső átvilágítású jelzőtáblák fényforrása legyen folyamatosan üzemképes, és biztosítson megfelelő fényerőt.
3. A jelzőtáblák nyilvántartása
A közúti jelzőtáblákról nyilvántartást kell vezetni.9 Kihelyezésüket, érvénytelenítésüket (annak időszakaival és időtartamaival), valamint megszüntetésüket dokumentálni kell.
5. A jelzőtáblák elhelyezése az út mentén
5.1. A jelzőtáblákat - az 5.2-5.4. pontokban említett kivételekkel - az úttest mellett, a menetirány szerinti jobb oldalon kell elhelyezni.
5.2. A „Megállni tilos”, „Várakozni tilos”, illetőleg „Várakozóhely” jelzőtáblát mindig az útnak azon az oldalán kell elhelyezni, amelyik oldalon a megállást vagy a várakozást megtiltják, illetőleg a várakozást megengedik.
Kresz. 17. § (1) A tájékoztatást adó jelzőtáblák:
3. A jelzőtáblák nyilvántartása
A közúti jelzőtáblákról nyilvántartást kell vezetni.9 Kihelyezésüket, érvénytelenítésüket (annak időszakaival és időtartamaival), valamint megszüntetésüket dokumentálni kell.
4. A jelzőtáblák megtervezésének általános szabályai
4.2. A közúti jelzőtáblák csak szaktervező által készített és közútkezelői hozzájárulással ellátott dokumentációk (forgalomtechnikai terv, diszpozíciós vázlat) alapján helyezhetők ki.
Mozgáskorlátozottak számára kijelölt parkolók követelményei
A 253/1997. (XII. 20.) Kormányrendelet – az országos településrendezési és építési követelményekről című jogszabály és az ÚT 2-1.210 számú, A műszaki szabályzatok az útügyi szabványosítás speciális elemei, mert törvények és rendeletek mellékleteit képezik, de a jogszabályi rendszerben azoknál alacsonyabb szintű jogszabályok. Alkalmazása mindenkire nézve kötelező.
Akadálymentes közúti létesítmények (A KTSZ kiegészítése) című útügyi műszaki előírás (továbbiakban: Szabvány) alapján:
szélessége pedig legkevesebb 3,6 méter.
(esetemben 2,09 méter)
Tábla beállás alatt vagy előtt nem látható..
JETSZ: 2.3. Gondoskodni kell arról, hogy a kihelyezett közúti jelzőtáblák épek, tiszták, állandóan jól láthatóak és előírt fényvisszavető képességűek legyenek, azokat semmi el ne takarja. A belső átvilágítású jelzőtáblák fényforrása legyen folyamatosan üzemképes, és biztosítson megfelelő fényerőt.
Érdemes küzdeni, ha igazad van.
Végzés ellen jogorvoslati jogosultság nincs
Per Újrafelvétel után bírságot eltörölték.
Tatabánya megyei Jogú város elmulasztotta az elmúlt 11 évben Szabályosan kihelyezni a tábláit. Mindezt évi 15-17 millió Ft. bírság kiszabásával tetézte.
Melléklet a 83/2004. (VI. 4.) GKM rendelethez
„A közúti jelzőtáblák megtervezésének, alkalmazásának és elhelyezésének követelményei” műszaki szabályzata (JETSZ)
2.1. A közúti jelzőtáblákat úgy kell megtervezni, azokat úgy kell alkalmazni és elhelyezni, hogy a közlekedők szükséges és elégséges információt kapjanak közlekedésük közben az úton fennálló veszélyekről, tilalmakról, kötelezettségekről, valamint a lehetséges mértékig tájékozódhassanak követhető útirányukról és az úton elérhető úti célokról.
2.3. Gondoskodni kell arról, hogy a kihelyezett közúti jelzőtáblák épek, tiszták, állandóan jól láthatóak és előírt fényvisszavető képességűek legyenek, azokat semmi el ne takarja. A belső átvilágítású jelzőtáblák fényforrása legyen folyamatosan üzemképes, és biztosítson megfelelő fényerőt.
3. A jelzőtáblák nyilvántartása
A közúti jelzőtáblákról nyilvántartást kell vezetni.9 Kihelyezésüket, érvénytelenítésüket (annak időszakaival és időtartamaival), valamint megszüntetésüket dokumentálni kell.
5. A jelzőtáblák elhelyezése az út mentén
5.1. A jelzőtáblákat - az 5.2-5.4. pontokban említett kivételekkel - az úttest mellett, a menetirány szerinti jobb oldalon kell elhelyezni.
5.2. A „Megállni tilos”, „Várakozni tilos”, illetőleg „Várakozóhely” jelzőtáblát mindig az útnak azon az oldalán kell elhelyezni, amelyik oldalon a megállást vagy a várakozást megtiltják, illetőleg a várakozást megengedik.
Kresz. 17. § (1) A tájékoztatást adó jelzőtáblák:
3. A jelzőtáblák nyilvántartása
A közúti jelzőtáblákról nyilvántartást kell vezetni.9 Kihelyezésüket, érvénytelenítésüket (annak időszakaival és időtartamaival), valamint megszüntetésüket dokumentálni kell.
4. A jelzőtáblák megtervezésének általános szabályai
4.2. A közúti jelzőtáblák csak szaktervező által készített és közútkezelői hozzájárulással ellátott dokumentációk (forgalomtechnikai terv, diszpozíciós vázlat) alapján helyezhetők ki.
Mozgáskorlátozottak számára kijelölt parkolók követelményei
A 253/1997. (XII. 20.) Kormányrendelet – az országos településrendezési és építési követelményekről című jogszabály és az ÚT 2-1.210 számú, A műszaki szabályzatok az útügyi szabványosítás speciális elemei, mert törvények és rendeletek mellékleteit képezik, de a jogszabályi rendszerben azoknál alacsonyabb szintű jogszabályok. Alkalmazása mindenkire nézve kötelező.
Akadálymentes közúti létesítmények (A KTSZ kiegészítése) című útügyi műszaki előírás (továbbiakban: Szabvány) alapján:
szélessége pedig legkevesebb 3,6 méter.
(esetemben 2,09 méter)
Tábla beállás alatt vagy előtt nem látható..
JETSZ: 2.3. Gondoskodni kell arról, hogy a kihelyezett közúti jelzőtáblák épek, tiszták, állandóan jól láthatóak és előírt fényvisszavető képességűek legyenek, azokat semmi el ne takarja. A belső átvilágítású jelzőtáblák fényforrása legyen folyamatosan üzemképes, és biztosítson megfelelő fényerőt.
Érdemes küzdeni, ha igazad van.
Lehet én gondolkodom rosszul, de roki helyre sose állok be és innentől nem kell azon agyalnom, hogy a roki hely szabályosan, vagy szabálytalanul került kijelölésre...
Ha ennyire ragaszkodsz az igazadért, akkor indíts per arra, hogy bíróság mondja ki, hogy szabálytalanul került a roki hely kijelölésre. Ha ezt kimondja a bíróság, akkor talán eredménnyel támadhatnád meg a bírságolást.
A perújítási ügyedben szerintem nem fogják vizsgálni, hogy szabályosan került-e a hely kijelölésre.
Ööö... Milyen végzés? Közigazgatási perben ítélet ítélet születik (Pp. 340. §).
Perújításnak lehet helye, de csak akkor, ha olyan új téynt, új bizonyítékot tudsz megjelölni, ami számodra előnyösen változtat a tényálláson és amit az alapügyben a bíróság nem bírált el.
Harcolnék én csak hol és kivel? Holnap megpróbálok Per újrafelvételt kérelmet beadni. de még nem is volt Per!!
harcolsz
ja igen. Lényeg. Tatabánya Megyei Jogú Város. Nincs felettes szerv.. Útügy, felügyelet csak javasolhat..
"Mivel ez a bírság kimondottan azért kerül kiszabásra, mert „a mozgáskorlátozott várakozóhelyen való jogosulatlan várakozás” kerül megszegésre, indokoltam: Mozgáskorlátozott várakozóhelyen nem létezik. Mivel ezt nem is kísérelték meg cáfolni, sőt konkrétan elismerték, hogy nem felel meg egyetlen követelményeknek sem, (2 méter széles mutyiban engedély nélkül kihelyezett tábla. Ha helyesen értelmezem a magyart, itt meg kellet volna szüntetni a szabálysértési eljárást, Szabálysértés tárgyának hiányában. Ha a mozgáskorlátozott várakozóhely nem létezik, nem lehet sem legálisan sem illegálisan rá parkolni. Nincs engedély a tábla kihelyezésére sem. Ami a legszomorúbb két irányból lehet behajtania parkolóba. Szemből igen, de oldalról nincs kitáblázva (út jobb oldalán JETSZ) de sehol. Elmondtam volna a bíróságon, de úgy tűnik a város ezt nem akarja. 10 mozgáskorlátozott várakozóhelyebből 9 nem felel meg semmilyen előírásnak. Elismerik de Büntetnek. Ki érti ezt. Ha a legkisebb előírt szélességet elismerik 3,6 méternek hogy lehet 2 méter valami?
Még hittem a bíróságban!
leírnád a történetet, miért-is harcol ennyire megszállottan ?
Koszi a Gyors de szomorú választ.
lehetőség a Per Újrafelvétel?
Vagy ennyi is volt a magyar Igazságszolgáltatás, Bírósághoz való jog, alapjog stb?
Nincs, reméljük csak egyelőre. Ez valahogy kimaradt a szabályozásból.
Szabálysértési eljárás: Végzés ellen jogorvoslati jogosultság a Szabs. Tv. 116 paragrafus (3) bekezdése kizárja.
Szabálysértés miatt közterületes megbüntetett.
1 Reklamáltam nincs kihelyezett tábla. Válasz nincs mérlegelési jog.
2 Rendőrségtől bírságot kaptam. Meghallgatást kértem, kaptam (csak nem hallották)
3 Rendőrség bírságot fenntartja. Kifogással éltem ellen.
4 Járásbíróság Határozat Bírság marad.
Figyelem Végzés ellen jogorvoslati jogosultság a Szabs. Tv. 116 paragrafus (3) bekezdése kizárja.
Azt hittem én kérhetem a Bíróságot. Semmi gond írtam Per újrafelvételi kérelmet. Mikor bevittem személyesen, azt mondták elég, ha azt írom „Meghallgatással kérek“ tárgyalást“ Miért nem úgy kértem? Mert még sehogy nem kértem.
Leadtam és újra kiküldték ujra a :
Végzés ellen jogorvoslati jogosultság a Szabs. Tv. 116 paragrafus (3) bekezdése kizárja.
Mindezt Bírósági tárgyalás nélkül,
Fellebbezés lehetőség, jogorvoslat érdekelne
Köszönöm előre is..
Felhívjuk figyelmét, hogy hozzájárulása minden aldomainünkre érvényes. Hozzájárulását bármikor módosíthatja vagy visszavonhatja, ha rákattint a képernyője alján található „Hozzájárulási beállítások" gombra. Tiszteletben tartjuk döntéseit, és elkötelezettek vagyunk amellett, hogy átlátható és biztonságos böngészési élményt nyújtsunk Önnek.
Süti | Időtartam | Leírás |
---|---|---|
COOKIE_SUPPORT | 1 year | Ezt a sütit a Liferay állítja be. Ez a süti annak ellenőrzésére szolgál, hogy a látogató böngészője támogatja-e a sütiket. |
JSESSIONID | JSP-ben írt webhelyek használják. Általános célú platform-munkamenet sütik, amelyek a felhasználók állapotának az oldalletöltések közötti fenntartására szolgálnak. | |
PHPSESSID | Ez a süti a PHP-alkalmazásokban található. A cookie a felhasználók egyedi munkamenet-azonosítójának tárolására és azonosítására szolgál a felhasználói munkamenet kezelése céljából a weboldalon. A munkamenet-süti a böngésző összes ablakának bezárásakor törlődik. | |
SERVERID | Ez a süti arra szolgál, hogy a felhasználót egy adott szerverhez rendelje, így jobb és gyorsabb szerveridőt biztosít. Emlékszik arra, hogy melyik szerver szállította az utolsó oldalt a böngészőnek. Segít a terheléselosztásban is. | |
viewed_cookie_policy | 1 year | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Süti | Időtartam | Leírás |
---|---|---|
Gdyn | 1 year 1 month | Ezt a sütit a Gemius szolgáltató állítja be. Ezt a sütit a MOSS és a fejlett webstatisztikák technikai munkamérésének végrehajtásához használják. |
GUEST_LANGUAGE_ID | 1 year | Ez a süti a látogatók által preferált nyelvi azonosító tárolására szolgál. |
Süti | Időtartam | Leírás |
---|---|---|
_ga | 2 years | Ezt a sütit a Google Analytics telepíti. A cookie-t a látogatói, munkamenet- és kampányadatok kiszámítására és a webhely használatának nyomon követésére használják a webhely analitikai jelentéséhez. A cookie-k névtelenül tárolják az információkat, és egy véletlenszerűen generált számot rendelnek hozzá az egyedi látogatók azonosításához. |
_gat_UA-112481-1 | 1 minute | Ez a Google Analytics által beállított mintatípusú cookie, ahol a névben lévő mintaelem tartalmazza a fiók vagy a weboldal egyedi azonosító számát, amelyre vonatkozik. Ez a _gat cookie egy változata, amelyet a Google által rögzített adatok mennyiségének korlátozására használnak a nagy forgalmú webhelyeken. |
_gid | 1 day | Ezt a sütit a Google Analytics telepíti. A süti arra szolgál, hogy információkat tároljon arról, hogy a látogatók hogyan használják a weboldalt, és segít a weboldal teljesítményéről szóló elemzési jelentés elkészítésében. Az összegyűjtött adatok között szerepel a látogatók száma, a forrás, ahonnan érkeztek, és a meglátogatott oldalak névtelen formában. |
UID | 2 years | No description available. |
Süti | Időtartam | Leírás |
---|---|---|
_goa3session | 2 days | Ezt a sütit a szolgáltató Adverticum állítja be. Ezt a sütit a hirdetések kiszolgálásának folyamatához és a hirdetők számára statisztikai adatok gyűjtéséhez használják. |
fr | 3 months | A sütit a Facebook állítja be, hogy releváns hirdetéseket jelenítsen meg a felhasználóknak, valamint mérje és javítsa a hirdetéseket. A cookie a felhasználó viselkedését is nyomon követi az interneten keresztül azokon az oldalakon, amelyek Facebook pixellel vagy Facebook social pluginnal rendelkeznek. |
Gtest | 1 year 1 month | Ezt a sütit a felhasználói viselkedés és a weboldalon végzett tevékenységek gyűjtésére használják a weboldal optimalizálása érdekében. Segít továbbá a Google Ads és a Google Analytics számára a látogatói információk marketing célú összeállításában. |
i | 1 year | Nincs információ. |
IDE | 1 year 24 days | A Google DoubleClick használja, és információkat tárol arról, hogy a felhasználó hogyan használja a weboldalt és minden más hirdetést a weboldal meglátogatása előtt. Ezt arra használják, hogy a felhasználóknak a felhasználói profilnak megfelelő, számukra releváns hirdetéseket jelenítsenek meg. |
mc | 1 year 1 month | Ez a cookie a Quantserve-hez kapcsolódik, hogy anonim módon nyomon követhesse, hogy a felhasználó hogyan lép kapcsolatba a weboldallal. |
test_cookie | 15 minutes | Ezt a sütit a doubleclick.net állítja be. A cookie célja annak megállapítása, hogy a felhasználó böngészője támogatja-e a cookie-kat. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 5 months 27 days | Ezt a sütit a Youtube állítja be. A weboldalon beágyazott YouTube-videók információinak nyomon követésére szolgál. |
YSC | session | Ezt a sütit a Youtube állítja be, és a beágyazott videók megtekintésének nyomon követésére szolgál. |
Süti | Időtartam | Leírás |
---|---|---|
_goa3test | 2 years | No description available. |
_ia_uid | 5 months 27 days | No description |
_ia_version | 5 months 27 days | No description |
CONSENT | 16 years 6 months | No description |
INX_CHECKER2 | 16 years 6 months | No description available. |
legacy-psid | No description available. | |
nxdigitolvasosession | No description | |
psid | session | Nincs elérhető információ. |
yt-remote-connected-devices | never | No description available. |
yt-remote-device-id | never | No description available. |