Elveszett poggyász


Csaku # 2018.11.27. 10:48

Tisztelt Fórumozók!

A következő témában szeretnék segítséget kérni:

Október 23.-án indultunk el nászutunkra a müncheni reptérről az Eurowings légitársasággal. Döcögősen indult a becsekkolás, mivel az indulás reggelén 4 különböző smst kaptunk az indulás időpontjának eltolásával, majd aztán még egy sms-t, amiben mégis az eredeti időpontot jelölték meg indulási időként. Végül sikerült a poggyász becsekkolási idő lejárta előtt 40 perccel odaérni és feladni az 1-es Terminalban a csomagunkat, majd átmentünk a Terminal 2-be ahol a kapunk volt és kis késéssel de felszálltunk. Érkezéskor a szalagon nem volt már a bőröndünk, ezért a helyi reptéren le is jelentettük, kaptunk is róla hivatalos papírt, tracking kóddal. A történteket az Eurowings oldalán is jeleztük és az erre szolgáló külön oldalukon is. Többször is hívtuk őket, de sosem kapunk információt, csak azt amit eddig is tudtunk és ígéretet, hogy pár nap múlva jelentkeznek, a határidők leteltével ismételten hívtuk őket, de sem emailben sem telefonon nem kaptunk tájékoztatást, teljesen ignorálnak minket. A repjegy megvételével automatikus biztosítást is kötött nekünk a társaság, így a poggyászunk biztosítva volt, valamint külön utasbiztosításunk is volt. Szeretném megkérdezni, hogy van-e értelme jogi útra terelnünk ezt az ügyet, milyen költségekkel járna ez nekünk, milyen hatóság az amit felkereshetünk a problémánkkal, illetve az anyagi károk megtérítése mellett, kérvényezhetünk-e nem anyagi károk megtérítését? Mi lenne a következő lépés, amit tanácsolnának jogi szempontból? Nagyon szépen köszönöm a segítséget!