Business Law :: ez van, meg a bárányfelhők...
üdv: p.
Telenor MyTV
Biztos, hogy részükről nem direkt volt, inkább valami
szakma rés. Az én oldalamon az ismételt csomagok is
naplózásra kerültek, TCP/IP kerettel együtt sem tették
ki a szolgáltatási limit tizedét.
Ahhoz hasonlítanám a helyzetet, mintha azért is fizetned kéne, mert csöng a telefonod.
Volt egy érdekes esetem ezzel céggel, akkor még Pannon
névvel.
Távadatgyűjtéshez rendeltünk olyan GPRS szolgáltatást,
amelynek díjazása forgalomalapú volt. Az általunk
tervezett adatforgalom 1 nagyságrenddel alatta volt
a szolgáltatási keretforgalomnak.
Ha a neten kint van a gép, akkor ugyebár próbálkoznak
kívülről mindenféle alakok. Nos, ezeknek a
próbálkozásoknak a forgalmát is szépen ránk verték
több százezer HUF nagyságrendben, hiába lobogtattuk
a tényleges forgalomról kinaplózott listákat.
Magyarán: ők ránk eresztették kintről a forgalmat,
majd leszámlázták. A mi tűzfalunk hiába vágta
vissza a nem kellő csomagokat, a forgalom az forgalom.
A mai napig nem tudom hogyan lehet kivédeni egy
ilyen szolgáltatói magatartást.
Sziasztok!
Végül megoldódott az ügy. Írtam a Telenor ügyfélszolgálatnak egy emailt a panaszomról. Most válaszoltak rá, megtérítik a káromat, az összeget jóváírják a következő számlámon.
Úgy érzem, hogy ezzel elismerték azt is, hogy nem teljesen korrekt a tevékenységük.
Szóval, mindenkit bíztatok arra, hogy akár más esetben is először keresse fel panaszával az érintett vállalat ügyfélszolgálatát, mert akár még jól is végződhet a dolog!
Üdv.!
Dave
prdave77@ !
Ravaszak, pofátlanok ezek a szolgáltatók, de reméljük előbb utóbb a tökükre lépnek.
A T com se különb.
Nekem lejár majd 2,5 hónap múlva egy hűségidőm. Most érdeklődöm a teendőkről, de mindig csak mellé beszélnek.
Van ilyen, hogy ráutaló magatartással történő szerződéskötés. Itt is ez történt. Figyelmesebbnek kell lenni.
A Telenor elvileg van akkora cég, hogy képes legyen egy jogászt foglalkoztatni arra, hogy jogszerű eljárási technikákat dolgozzon ki a cégnek.
Ha nem kéred a szolgáltatást, legegyszerűbb bemenni az ügyfélszolgálatukra és lemondani a szolgáltatást.
El kellene olvasnod a szerződéseid apró betűs részeit is. ha nem vagy egyéb oldalról is számukra elkötelezett, akkor lehet esetleg próbálkozni teljes babaruha bontással is. Ilyenkor az ügyfél megtartása érdekében nagyon engedékenyek tudnak lenni. ;)
Sziasztok!
A Telenor a MyTV szolgáltatást aktiválta részemre tavaly év végén kérésem/beleegyezésem nélkül, erről SMS-ben értesítettek. Az első néhány hónapban ingyenesen volt, utána pedig már fizetősként működik ez a szolgáltatás. Az egésszel nem foglalkoztam, nem érdekelt, úgy gondoltam ilyen a világon nem létezik, hogy az ügyfél pozitív visszajelzése nélkül beneveznek engem egy szolgáltatásra. De a legutóbbi számlámon már megjelent ennek költsége.
Szóval úgy tűnik minden lehetséges...
Az a kérdésem, hogy milyen úton-módon lehetne megtámadni az ilyen nem kért tevékenységet/szolgáltatást.
Létezik valamilyen jogszabály a (paragrafus, bekezdés megjelöléssel) amelyet a Telenor megszegett?
Témáról szóló cikk:
http://homar.blog.hu/…a_februartol
Dave