Telenor MyTV


paxia # 2015.04.20. 18:25

Business Law :: ez van, meg a bárányfelhők...
üdv: p.

paxia # 2015.04.20. 17:40

Biztos, hogy részükről nem direkt volt, inkább valami
szakma rés. Az én oldalamon az ismételt csomagok is
naplózásra kerültek, TCP/IP kerettel együtt sem tették
ki a szolgáltatási limit tizedét.

Ahhoz hasonlítanám a helyzetet, mintha azért is fizetned kéne, mert csöng a telefonod.

paxia # 2015.04.20. 09:18

Volt egy érdekes esetem ezzel céggel, akkor még Pannon
névvel.

Távadatgyűjtéshez rendeltünk olyan GPRS szolgáltatást,
amelynek díjazása forgalomalapú volt. Az általunk
tervezett adatforgalom 1 nagyságrenddel alatta volt
a szolgáltatási keretforgalomnak.

Ha a neten kint van a gép, akkor ugyebár próbálkoznak
kívülről mindenféle alakok. Nos, ezeknek a
próbálkozásoknak a forgalmát is szépen ránk verték
több százezer HUF nagyságrendben, hiába lobogtattuk
a tényleges forgalomról kinaplózott listákat.

Magyarán: ők ránk eresztették kintről a forgalmat,
majd leszámlázták. A mi tűzfalunk hiába vágta
vissza a nem kellő csomagokat, a forgalom az forgalom.

A mai napig nem tudom hogyan lehet kivédeni egy
ilyen szolgáltatói magatartást.

prdave77@ # 2015.04.20. 07:26

Sziasztok!
Végül megoldódott az ügy. Írtam a Telenor ügyfélszolgálatnak egy emailt a panaszomról. Most válaszoltak rá, megtérítik a káromat, az összeget jóváírják a következő számlámon.
Úgy érzem, hogy ezzel elismerték azt is, hogy nem teljesen korrekt a tevékenységük.
Szóval, mindenkit bíztatok arra, hogy akár más esetben is először keresse fel panaszával az érintett vállalat ügyfélszolgálatát, mert akár még jól is végződhet a dolog!
Üdv.!


Dave

Zöldövezeti11 # 2015.04.12. 07:17

prdave77@ !

Ravaszak, pofátlanok ezek a szolgáltatók, de reméljük előbb utóbb a tökükre lépnek.
A T com se különb.

Nekem lejár majd 2,5 hónap múlva egy hűségidőm. Most érdeklődöm a teendőkről, de mindig csak mellé beszélnek.

Dr.Attika # 2015.04.10. 18:01

Van ilyen, hogy ráutaló magatartással történő szerződéskötés. Itt is ez történt. Figyelmesebbnek kell lenni.

nanemaaa # 2015.04.10. 14:53

A Telenor elvileg van akkora cég, hogy képes legyen egy jogászt foglalkoztatni arra, hogy jogszerű eljárási technikákat dolgozzon ki a cégnek.
Ha nem kéred a szolgáltatást, legegyszerűbb bemenni az ügyfélszolgálatukra és lemondani a szolgáltatást.
El kellene olvasnod a szerződéseid apró betűs részeit is. ha nem vagy egyéb oldalról is számukra elkötelezett, akkor lehet esetleg próbálkozni teljes babaruha bontással is. Ilyenkor az ügyfél megtartása érdekében nagyon engedékenyek tudnak lenni. ;)

prdave77@ # 2015.04.10. 11:36

Sziasztok!

A Telenor a MyTV szolgáltatást aktiválta részemre tavaly év végén kérésem/beleegyezésem nélkül, erről SMS-ben értesítettek. Az első néhány hónapban ingyenesen volt, utána pedig már fizetősként működik ez a szolgáltatás. Az egésszel nem foglalkoztam, nem érdekelt, úgy gondoltam ilyen a világon nem létezik, hogy az ügyfél pozitív visszajelzése nélkül beneveznek engem egy szolgáltatásra. De a legutóbbi számlámon már megjelent ennek költsége.
Szóval úgy tűnik minden lehetséges...

Az a kérdésem, hogy milyen úton-módon lehetne megtámadni az ilyen nem kért tevékenységet/szolgáltatást.
Létezik valamilyen jogszabály a (paragrafus, bekezdés megjelöléssel) amelyet a Telenor megszegett?

Témáról szóló cikk:
http://homar.blog.hu/…a_februartol


Dave