Hibás teljesítés edigital


BlackW # 2015.05.14. 17:35

gerbera317 : Sajnos ha tovább fejlesztett akkor a rossz irányba ment a fejlesztés,pvcv az üvegpolcok mögött is tolja be a hideg levegőt míg a pvcvd sajnos csak felül. Nem vettem használatba mert számomra nem volt az enyém.
Egy a vezetőség által felajánlott alternatív lehetőséggel élve mai nappal rendeződött minden gondom a vásárlással kapcsolatban.

Köszönöm a hozzászólásod !

Kovács_Béla_Sándor : Egy általam ténnyel felvázolt és leírt történetre dr.háttérrel,ha csak ennyi a válasza ez nem engem minősít, amúgy is Kikérem és Kiemelten elutasítom az ön feltételezését velem szemben .
Az én feltételezésem hogy valaki a munkája mellet a mérhetetlen szabadidejében itt csak Trollkodik.

Business Law :" Onnek penz vissza nem jar " Újra csak Troll szagot érzek itt is :)

Téma részemről zárható én többet nem olvasom e topicot remélem :))

Thx még egyszer gerbera317!

Kovács_Béla_Sándor # 2015.05.06. 05:29

Lehet, csak meggondolta magát és szeretné visszacsinálni a boltot.

gerbera317 # 2015.05.06. 05:24

teljesen más termék

Ez biztos? A PVCV és a PVCVD között külsőleg semmi különbség. Sőt, a +D további fejlesztésre enged következtetni (tévedés joga fenntartva).

azóta itt állok egy kifizetett de "tévesen" leszállított termékkel a kezdődő nyárban.” ... Amit addig sem tudsz bekapcsolni, mert annyira "teljesen más"?

Egyébként nem itt kell kereskedned, hanem a fogyasztóvédelemnél. Előbb azonban érdemes utánanézni, nem jobb, fejlettebb terméket kaptál-e ugyanazon az áron. Egyik ismerősöm tévét vett, aztán tévedésből egy kategóriával nagyobb, ráadásul 3d-s készüléket szállítottak le neki. Ő különösebb szájtépés nélkül tudomásul vette a "hibás" teljesítést.

BlackW # 2015.05.04. 18:14

Tisztelt Jogi Fórum!

2015.04.18-án rendeltem a Sugár áruházban lévő üzletben (EDIGITAL) egy LG GSL325PVCV típusú hűtőszekrényt. melyet ott helyben ki is fizettem, e helyett 04.21 –én egy LG GSL325PVCVD –t kaptam.(teljesen más termék)
Garancia levél valótlan termékre lett kiállítva,Tipus GSL325POM170 LG Help nem tud ilyen termékről,innen a garancia is erősen megkérdőjelezhető számomra.
Írtam levelet a nem azt kaptam amit rendeltem,voltam már a sugár üzletükben,beszéltem már a garanciás ügyintézővel írtam a shop@edigital címre is,mára ott tartok hogy átírták az oldalon a rendelhető termék nevet a raktáron levő termék névre végre.
Felajánlották hogy 30000 FT-ot elengednek a termék árából ha megtartom,de ez nem elfogadható számomra a rosszul kitöltött garancia papír miatt is,és mivel még náluk akkor rendelhetőként szerepelt a termék ragaszkodtam az általam kifizetett termék leszállításához és e termék díjtalan visszavételéhez.A régi hűtőgépem elszállításra került és azóta itt állok egy kifizetett de "tévesen" leszállított termékkel a kezdődő nyárban.Levélben és szóban is mindig csak türelmet kérnek tőlem,de miért kérnek olyat ami már rég elfogyott ? :) igaz én is olyat kérek tőlük elvileg de lehet sose volt amit kértem....
Türelmem elfogyott,és náluk kamatmentesen porosodik a pénzem ami miatt másik terméket nem igazán tudok venni.Szeretném a további lépésekben a tanácsát kérni hogy végre megkapjam azt a terméket amit kifizettem,illetve a vételárat visszakapjam minél előbb.
Válaszát előre is köszönöm!
F.V.