Kártérítés a postától


Bea1 # 2015.09.04. 13:12

ugye???

Rexor # 2015.09.04. 12:57

Bea, biztos ami biztos pereld be őket is, amíg lendületben vagy.

Bea1 # 2015.09.04. 12:39

köszönöm,

elismerték a levelükben.

ami kár ért:

a levelekért való utazgatás: kb 15 000 ft

az, hogy nem értesültem arról, hogy leplombázzák a gázórámat a rokonaim tartozása miatt: ?????? ft

az, hogy leszűkitik a vízórámat a rokonaim tartozása miatt: ?????ft

egy csomó levélről nem is tudok: ??????? ft

az egyik rookonom említette, akkor ki is írtam ide: fizetési meghagyást adtak be ellenem, arra a címre, ahol ők laktak, de ahonnan nem irányítottak át ilyen levelet.

ha ez igaz, akkor: ??????????????????????? ft

ha nem, akkor semmi.

szerinted hagyjam az egészet? én a fogyasztóvédelemre gondoltam.

ajánlott leveleket adtak át a rokonaimnak, úgy, hogy 1 éve letiltottam őket a postánál, miszerint nem vehetik át a leveleimet. ugyanis egy ideig meghatalmaztam őket, hogy átvehetik, de ahogy elmérgesedett a helyzet, letiltottam őket. ennek ellenére adnak át nekik nekem szóló leveleket, úgy, hogy még átírányítás is van.

Én, mint biztos az írásomból is látszik, nem szeretném ezt hagyni. Perben álok azokkal, akiknek átadják a leveleimet, és ezzel engem jelentős hátrány ért, érhet.

Bea1 # 2015.09.04. 12:07

Átvegyem-e a postátol a 3140 ft összegű kártérítést? vagy ezzel elismerem, és elfogadtam az általuk ajánlottat?

Bea1 # 2015.09.04. 12:00

Szervusztok. Mielőtt kijöttem külföldre, átirányítattam a leveleimet egy ismerősömhöz. hazajöttem pár hónapra, az átirányítást oda kértem, ahol tartózkodtam. ez alatt legalább 6 alkalommal " a cimzett ismeretlen helyre költözött" felírattal találtam levelet a postán, amit át kellett volna irányítaniuk. legalább 15 alkalommal az előzőleg megadott címre érkeztek a leveleim, amiért 30 km-t kellett oda vissza autóznop, nap mint nap. Legalább 2 alkalommal értesültem egyéb közműszolgáltatótól arról, hogy a nekem küldött ajánlott levelük visszament hozzájuk: nem irányították át ezt sem. ez kb 2 hónap alatt történt. Az első panaszlevelemere a választ kiküldték arra a címre, ahonnan az átirányítást kértem, és habár mind a mai napi gérvényes az átirányítás, ezt sem kaptam még meg. több panaszlevelet is írtam, ezek közül egyikben sem tartották be a 30 napot, határidőn túli, értelmetlen válaszokat küldtek.

Mindez nekem sok benzinbe, időbe, idegeskedésbe került, ráadásul többszöri kérésemre sem adtak tájékoztatást arról, milyen leveleket kaptam az adott címre, és azokkal mi lett: egy csómó levlem, amit vártam, hiányzik.

Elismerték a hibályukat, és visszafizették a havi átirányítási díj dupáját, 3140 ft-ot, részükről, mint írják, ezzel az ügy le van zárva, mivel a posta nem tudta, hogy ezzel nekem kárt okoz.

Van-e értelme a fogyasztóvédelemhez, hírközlési hatósághoz fordulnom? szerintem nonszensz, hogy így kezelik a panaszaimat, és érvényes szerződés ellenére nekem kell vadásznom a leveleimre. Kártérítést is kérnék, minimum a benzinköltségem és időm megtérítését.

Mit tanácsoltok az üggyel kapcsolatban?

Előrre is köszönöm a válaszaitokat.