Hibás készülék, vevőszolgálat


Vasutas # 2015.10.10. 15:06

Tisztelt Szakértők!

Vásároltam egy mobiltelefont, ami kb két hét alatt elromlott. Nem veszi a töltést, ezért minőségi problémáról beszélünk. Visszavittem a boltba, ahol szervizbe küldték. Jegyzőkönyv készült, amiben leírták hogy 15 napon belül törekedni kell a javításra. Eltelt egy hónap.. Ma bementem megkérdezni mi van a telefonommal, még mindig szervizben. Mondtam az eladónak, hívja a felettesét, aki sietett is. Elmondtam neki, hogy már a telefonhoz fűzött érdekem megszűnt, kérem hogy had vásároljam le a telefon költéségét az üzletben. (bár erre sem lennék köteles mert a ptk az üzletben való levásárlást nem ismeri). Ők ezt nekem nem tudják biztosítani. Újabb jegyzőkönyvet írtunk fogyasztói kifogástól, amiben megjelöltem hogy 3 nap múlva ha nem kapok készüléket kérem az árát vissza. Ezt írta a lapra: "A csere a ...Kft számára aránytalan többlet költséget eredményez az ingyenes javítással szemben." Nem egy nagy összegű telefon, 12 ezer forint. Én nem a szervizzel vagyok szerződésben hanem az értékesítővel.. Nekik milyen költségük van az engem...

Mit tehetek ebben az esetben, van valami fogyasztói jogom amivel élhetek?

Előre is nagyon köszönöm!