Mobiltelefon - Szolgáltatás


Attila111111 (törölt felhasználó) # 2016.09.28. 17:42

Nagyon komoly, tanulságos kisfilm, magyar szöveggel.
Vezetés közben Ne használjátok a mobilotokat!

capisca # 2016.01.08. 10:49

És mi van a szerződésben, üzletszabályzatban, általános szerződési feltételekben? Hiszen ezek is a szerződésed részei.

Ha volt ilyen kikötés (hogy csak 10-t számolnak fel) és te ezt aláírtad, akkor így jártál.

De jó lenne látni milyen akcióról is volt szó, mire szerződtél pontosan.

FeCsa # 2016.01.07. 23:12

Sziasztok

Segítséget szeretnék kérni. Adott az egyik mobilszolgáltató, 2 éves hűségnyilatkozat keretében vásároltunk egy mobiltelefont. A készülék értéke 46 ezer forint, de csak 10 ezer forintot kellett fizetni, mert a fennmaradó részt elengedték/akció/kedvezmény címszóval a cég magára vállalta, biztosította.
A készülék többszöri meghibásodása után, nagy nehézségek és 3 hónapnyi reklamálás után sikerült elérni, hogy a készüléket nem javítják hanem kicserélik.
Időközben viszont ezt a modellt már nem tudják biztosítani, így az értékét beszámítják egy másik készülék értékébe.
És itt jön a bibi. 10 ezer forinton szeretnék beszámítani, mert én annyit fizettem be. A hűségnyilatkozatot én annak tudatában kötöttem, hogy "olcsóbban" jutok hozzá egy drágább készülékhez. Amennyiben csak 10 ezer forinton írják jóvá úgy nekem elveszik a kedvezmény amiért anno őket választottam. Én úgy értelmezem, hogy ők vállaltak valamit a szerződésben (szolgáltatás+készülék) és ezt a szerződés tartama alatt nem teljesítették.

Találkozott valaki hasonló problémával? Mi a teendő ilyen esetben?
Köszi