hitelkártya


anomália # 2016.12.03. 07:58

Sajnos,az Erste ügyintézőjével nekem is rossz tapasztalatom volt szla nyitáskor.A szla hátrányát meg sem említették.Azt hangsúlyozták,elég,ha bármilyen formában érkezik 150e a számlámra,később kiderült a befizetés nem érkezés és levontak havi 2500+5e!!!(kp felvétel)Alig várom,hogy ennek elrendezését követően elmenjek máshová.

Kovács_Béla_Sándor # 2016.06.15. 10:06

Nyilván a figyelemfelhíváshoz volt szükség a különböző eljárások megindítására...

bugyuta # 2016.06.15. 05:42

Kovács Béla
Nem, nem gondolom, hogy megúszom a kifizetést, de abban reménykedem hogy mások figyelmét is felkeltem az ERSTE Bank fer viselkedését illetően. Szerződéskötéskor mindig csak az előnyöket, és sosem emlitik a hátrányokat. Ez egy apró információ lett volna az ügyintézőtől, hogy még 6 hónapig tartsam fenn a számlám. Ennyi!

bugyuta # 2016.06.15. 05:39

bermuda háromszög
Az 5000.- Ft nem kártyadij, ez egy büntetés, hogy nem birtam ki 12 hónapig. Mindössze azt sérelmezem, hogy az ügyintéző miért nem hivta fel erre a figyelmet, ....hát azért, mert igy lenyúlhatják a semmiért az 5000.- Ft-ot.

Kovács_Béla_Sándor # 2016.06.14. 13:11

Azt gondolod, hogy megúszod, hogy ki kelljen fizetni?

bugyuta # 2016.06.14. 12:57

T.Cim!
Seítséget kérnék! 2015.augusztusában az Erste Bank hosstessén keresztül Hitelkártya-SuperShoop szerződést kötöttem. Fél év elteltével rájöttem, hogy nincs igazán szükséges hitelkártyára, nem tudom kihasználni, ezért ugy döntöttem megszüntetem. Az Erste Bank fiókjában a kártyámat a számlán lévő 45 Ft tartozás kifizetése mellett ketté vágták, papirt kaptam a számla megszüntetéséről. Kb. 2 hét elteltével kaptam egy s.m.s. értesítést, hogy 5000.- Ft tartozás van a hitelkártya számlámon. Kissé rosszul lettem, de telefonon át tájékoztattak, hogy az azért van, mert ha 12 hónapon belül szünik meg a számla, ennyit kell fizetnem. Csakhogy ezt nekem senki nem mondta, elvártam volna a fiók ügyintézőjétől, hogy erre felhivja a figyelmet, akkor esetleg még várok fél évet, és odafigyelek a kártyahasználatra. Panaszt nyujtottam be, persze elutasitották, annak ellenére, hogy anno a HOSTESS -kisasszony sem emlitette ezt a kitételt. A lényeg az volt hogy megkössema a szerződést. FELHÁBORITÓ. A Békéltető Testülethez fordultam. A kérdésem, ha valaki tud segiteni, hogy ennek átfutási ideje lehet 90 nap is, az ERSTE Bank máris küldözgeti a kamattal terhelt felszólitásokat, - mire a 90 nap eltelik, egy vagyonnal tartozom nekik. Ha úgy dönt a Békéltető Testület hogy nekem kell fizetnek, akkor az eredeti tartozást kell, vagy már a kamattal terhelt összeget megfizetnem? Van erre valami szabály - amig a döntés megszületik, ne terhelje kamat azt a bizonyos kérdéses 5000.- Ft-ot. Üdv. Baby

Trudi # 2016.06.14. 12:23

T. Cím !

Abban szeretném a segítségét kérni, hogy néhány hónapja fiamat a reptéren rábeszélték egy Erste Bank_ Wizzair hitelkártyára. Itthon elolvasva a feltételeket kiszámoltuk, hogy ez egy nagy átverés annak, akinek nincs szüksége a kártya által nyújtott hitel igénybevételére. Fiam visszavitte a bankkártyát az Erste Bankba, és a visszaadás indoklásaként megmondta, hogy nem kapott teljeskörű tájékoztatást, ami igaz is volt, ugyanis akkor is van egy jelentős kamat, ha a hitelt a megadott fordulónapig visszafizeti. A kártyát vissza is vették, és befizettették vele a 290 Ft számlavezetési díjat. Csakhogy ő valami oknál fogva a pénztárban 260 Ft-ot fizetett be, ennek ellenére a kártyát elfogadták tőle, és erről kapott is egy papírt. Ez kb 2 hónapja volt. Most felhívták, hogy 4000 Ft adósság van a folyószámláján. A fiam egyetlen forintot nem költött a kártyáról, sőt nem is aktíválta. Tehát mindössze 30 Ft számlavezetési díj elmaradása volt. Hogyan lehetséges ebből 4000 Ft, amikor a hitelre is a THM: 39,89%. Hitelnek minősül-e a számlavezetési díj? Választ megköszönve, tisztelettel: Horváth Gertrúd