:)
pénztártól való távozás
„mi történt wers-sel, hogy törölte magát?
”
Attila111111
Derítsd ki légyszí, nincs időm keresgélni.
ha észleltem volna hogy rosszul adott vissza,egyértelműen visszaadom. Én is kasszával dolgozom.
Átlátom hogy mit érezhet a pénztáros,azzal hogy hiánya lett valahogy,
De nem hiszem,hogy 2-3 nap mulva ,engem hátravezetve egy helységbe,körbezárva rákényszerítsenek a pénz visszaadására,amit nem is tudom hogy ténylegesen nálam lenne.-
Ez normális???
Köszönöm,hogy válaszolnak nekem
Tisztelettel
Lehet, hogy hülyeség, de nekem van olyan érzésem, hogy valaki több nick néven írogat itt. Nektek ez nem tűnt fel? Vannak jellegzetes vonások amik vissza jönnek más néven.
???
burnout
mi történt wers-sel, hogy törölte magát?
„azt a pénzt amivel fizetünk addig nem rakhatja el ”
De elveheti, csak a pénztárba nem rakhatja el. Viszont, amíg nem látja, hogy van megfelelő pénz a vásárlónál, nem kell lezárnia a pénztárgép összegét. Ráadásul nem csak kp-vel fizethet. Utalvány, bankkártya stb
Számvitel egyik szabálya kimondja, hogy azt a pénzt amivel fizetünk addig nem rakhatja el az eladó amíg a blokkot és a visszajárót oda nem adta.
A pultos se nagyon háborogjon. Ilyenkor az a módszer, hogy a tizezrest keresztbe helyezi a pénzek felett. Visszaad és, ha stimmel, akkor rakja be a többi közé.
Itt nálunk egy gyors étkezdében egyszer egy kisebbségi származású csaj a barátnőjével bement és kért egy hamburgert. A pultos elkészítette neki a hambit, majd a csaj tízezressel fizetett, de olyan ügyesen, hogy amíg a pultos félre nézett, vissza is csempészte magának a pénzt. Gyakorlatilag "vissza adtak" neki 10 ezer forintból és "meghívták" egy hambira. Az esetről kamerafelvétel is készült, mégsem lett belőle rendőrségi ügy. Az már más kérdés, hogy a kisebbségi csajnak többé nem kellett már oda mennie hambiért, mert a pultos megfogadta, hogy diszkréten kitépi az összes haját, amiért őt megrövidítette, mivel a hiányt nyilván neki kellett kifizetni. :-)
Azért annak van jelentősége, a kérdező észlelte-e, hogy a pénztáros rosszul adott vissza...
Gondolom ott is van írva, hogy "Pénztártól való távozás után reklamációnak helye nincs".
Hivatkozzál erre!
kbs
„Azt mondja az egyik fél, hogy van egy tanú...”
Nem mondja, hanem írja!! Nem mindegy! :)
Nincs kamera felvétel?
Én ebben csak azt nem értem,ha a tanú mögöttem lévő,akkor miért nem szóltak nekem a következő 2 percben ,akkor még bent tartozkodtam,lehetett volna kérni pénztárzárást.,Vagy nem? Most így utólag,elég kellemetlen. A pénztáros hibázott,és engem hoz kellemtlen helyzetbe,,,,nekem kell szégyenkeznem, .. Mindenki tud róla,hentestől a zöldégesig,és mert nem adtam ,nem vettem észre lopásként vagyok beállítva,.Egy kicsit gáz, Ezek szerint tévedni lehet, (pénztáros)és Én mint másik oldal szégyenkeznem kell,hogy nem vettem észre??? Milyen világ ez?
Azt mondja az egyik fél, hogy van egy tanú...
Különben is csak az volt a kérdés, hogy követelheti-e.
De van itt egy tanu öreg bácsi személyében! Ilyenkor mi van?
Miért ne követelhetné, ha úgy emlékszik, hogy nálad a bolt pénze? Te meg mondhatod, hogy szerinted rosszul emlékszik.
Tisztelt Admin
Atrra a kérdésre szeretnék választ kapni,hogy követelhet e egy pénztáros bármilyen összeget ,a 2-3 nap múlva. Ugyanis állitólag rosszul adott vissza,ami neki hiányt okozott.
Nem nagy összegről van szó
Vásároltam,távoztam senki nem szólt nekem,közben állítólag egy öreg bácsi látta azt,aki utánam állt a sorban,hogy rosszul adtak vissza nekem.
Én ott tartozkodtam közel 2 percet,majd távoztam,
Akkor senki sem szólt.
3 nap mulva érkezve,letádtak a sorban,mint ha loptam volna,biztonsági őrrel együtt vásárlók elött,hogy adjam vissza a pénzt.
Roppant megalázva éreztem magam. Ilyenkor mi a teendő,???
Köszönöm szépen a válaszát
Tisztelettel