Netes vásárlás webáruházból


Rexor # 2017.01.11. 12:42

Elálltál 15 napon belül?

Muciteca # 2017.01.11. 12:03

Üdvözlet
Webaruhazbol rendeltem egy téli kabátot,18990 Ft-ért amit kaptam egy szőrös köntös,se gomb segítségével cipzár..szóval nem télikabát
Emailerre semmi reakció 3-4 emailt írtam ahol már durvább szavakat is használtam! Jelzem az első email után a weboldal Facebook oldaláról letiltottak mert kiirtam mi történt
Szóval sokadik emailekre kaptam egy ki oktató levelet,hogy mit képzelek én stb.
Újra kifejtettem hogy sem színben sem egyéb formájában nem azt a terméket kaptam
A hölgy közölte hogy menjek ahova akarok..úgysem történik semmi
Mit tehetek...felajanlottam hogy nem teszek jelentesz ha az eredetileg rendelt terméket megkapom..válasz mire fel? Felejtsem el

Véleményem # 2016.12.06. 00:23

Tapasztalat, hogy akár netes webáruház, akár nem netes áruház esetén is megfelelően megfogalmazott levél, email írás esetén ideig óráig tartják az igazukat, majd engednek. Vannak megfelelő szervek és hatóságok akikhez lehet ilyen esetben fordulni és nem kell tartani semmitől.
Némi utána járást igényel jogszabályokban, de ezt az utat az internet segítségével mindenki saját maga "kitaposhatja".

hkati2 # 2016.12.05. 08:51

Ami be szokott jönni az a fogyasztóvédelem emlegetése . Általában inkább visszaadják a pénzt , mint bírságot fizetnek . Én azzal próbálkoznék.

syncopa # 2016.12.05. 08:26

Ez eddig rendben van, két héttel ezelőtt írtam nekik és telefonon is megerősítettem, hogy vagy azonnal megküldik a vásárolt terméket, vagy utalják vissza a pénzemet és akkor megveszem máshol.
Azóta sem történt meg egyik sem.

lajcsó # 2016.12.04. 20:15

El lehet állni a szerződéstől.

syncopa # 2016.12.04. 14:17

Üdvözletem!

Tanácsot szeretnék kérni az alábbi ügyben.
1 hónapja a mall.hu webáruházból rendeltem egy terméket, amit azóta sem kaptam meg.
Sajnos elkövettem azt a hibát, hogy nem az utánvétes fizetést választottam, hanem röngtön ki is fizettem a terméket.
Többször megkerestem őket azóta levélben is, és telefonon is és csak ámítanak hogy ők átadták a futárnak, de a futárcég semmit nem tud róla.
14 ezer Forintot kifizettem, termék sehol 1 hónap elteltével sem.
Hova fordulhatok a továbbiakban?
Minden tanácsot és segítséget megköszönök.