Műhelybe leadott gépjármű tulajdonjoga


drbjozsef # 2022.06.07. 05:12

Nem, nem a fórummotor nem ismeri.

Majordomus # 2022.06.06. 20:05

Fórummotor nem isnmeri a naptárat.

drbjozsef # 2022.06.06. 05:21

MD,

blueboy egy szar kis spam, genya pedig 4 évvel ezelőtt kérdezett.

Majordomus # 2022.06.05. 19:33

blueboy
Nem ez volt a kér(d)és...
.
genya
Szerintem keress meg egy ügyvédet.
Bármennyire szeretníd a telep tulajdonosát nem tudod kihagyni a buliból.

blueboy79 # 2022.06.05. 19:08

Az egyik legmegbízhatóbb szerviz, aki részecskeszűrő tisztítással is foglalkozik: https://www.jarmu-reszecskeszuro-tisztitas.hu

horex # 2018.09.27. 19:50

genya78
A helyedben rendőrségi be/feljelentés leirva a történetet

Másik eset ami történt
Öreg Zsiguli ment a lomisokhoz, elfogadható pénzért
Kértem a forgalombol kivonását. Kérték a bontó papirt
Mondtam hogy éhes voltam,az autó az enyém, feldaraboltam, eladtam vasban és megettem az árát
Szörnyűlködés huza-vona után kivonták a forgalombol.

Atis77 # 2018.09.27. 04:45

El kell adni külföldre 2 nyelvű adásvételivel

genya78 # 2018.09.07. 21:05

Üdv!

Hogy "szépen" fejezzem ki magam: "nyitott szájjal szaladtam bele a péniszerdőbe", és már megint fejemet verem a falba, hogy dögöljek meg, ha még egyszer jót akarok valakinek.

Kálváriám:

Van egy 26-éves öreg kombim, 3 évig állt a ház előtt, letakarva, majd amikor elkezdtek rászállni a közteresek, leadtam egy lakatosműhelynek (úgy 1,5 évvel ezelőtt), hogy nézzék körül, és mondjanak a javítására egy árat.

1,5 évig az autó állt a műhely területén, 1,5 év után jutott el odáig a műhelytulaj, hogy körülnézze, majd rámondott alsó hangon úgy 600e, de inkább 1-milliós javítási költséget.

Nyilván sok, főleg, ha az ember építkezés előtt áll, nem tudtam vállalni, elkezdtem árulni az autót.

Időközben a műhelyben dolgozni kezdett egy lakatos-szaki, aki felhívott, hogy érdekli az autó, de mivel annyira ramaty állapotban van, csak tréleren szállítandó projektautót akar belőle, amolyan műhely bemutatóautó. Szétvágná, pickup-ot csinál belőle, kiállításokra vinnék tréleren, soha többé nem lenne forgalomban.

Megegyeztünk olyan megoldásban, hogy odaadom neki az autót egy bizonyos összegért, de mivel nem akarja átíratni a nevére (2,5-ös motor, magas illeték, sose lenne újra forgalomban), így kifizeti a kialkudott összeget, és elintéz nekem egy bontási papírt, amivel mehetek a kormányablakhoz, hogy kimentsem az évek alatt összegyűjtött B10-emet.

Na most, ebből a bontási papírból nem lett semmi, akárhova fordultunk, mindenhol falakba ütköztünk, az se működött, hogy bontóba trélerezzük, és a bontó értékesíti neki tovább alkatrészként, mivel a bontó félti az engedélyét, joggal.

Ott tartunk jelenleg, hogy a "kollega" tárja szét a kezeit, hogy "bocsi, ennyit tudtam tenni", de közben már szanaszéjjel vágta az autót, már trélerre se lehet rakni, lekerült róla a tető, összecsuklana az első húzásnál.

Van benne x óra munkája, holott konkrétan nem egyeztem bele semmilyen ilyen munkálatba, csak ha kezemben a papír, főleg nem írtam alá semmit.

Semmilyen megoldás nem jó neki, saját nevére nem veszi át, a műhely tulajdonába sem.

Mondtam a srácnak, hogy rendben, csináljuk vissza, visszafizetem a pénzét, küldök egy trélert, és elvitetem egy bontóba, erre már egyre arrogánsan válaszolgat, hogy "neki nem elég az a pénz, amit ő adott, és én visszafizetnék, már legalább 300e ft-nyi munkája van már az autóban, nem adja vissza a kocsit, ha azt nem fizetem ki".

Már olyanokat pedzeget, hogy "ő maga fogja darabokra vágni az autót, ha el akarom vitetni trélerrel bontóba". Mondjuk ez a része nem is érdekel, ha a motor, és az alvázszám benne van.

Semmilyen írásbeli megállapodás nincs köztünk, hogy én az általa elvégzett munkákat kértem volna, azon kívül, hogy kértem a kivonatási papírmunka elintézését, amiben olyannyira biztos volt, mielőtt szétvágta volna a kocsit. Én sajnos nem értek hozzá laikusként, 10 évig volt meg az autó, sose volt dolgom kivonatással, naivan gondoltam, hogy egy autókkal foglalkozó ember érti a dolgát.

Kértem a munkák leállítását is, ne folytassa, de folytatja.

Most tőlem várja a megoldást, én hívogassak bontókat, én szerezzek vevőt, én intézkedjek, mert "neki nincs már kedve ezzel foglalkozni", valamint egyéb, nem teljesen legális megoldásokba akar hajtani (nem részletezném).

Van veszítenivalóm, semmiképpen nem vállalok illegális dolgokat.

Adás-vételi jelenleg nincs, az autó a nevemen még mindig, kvázi az én tulajdonom, de a műhely telephelyén áll, ahol a srác vígan vagdossa és hegeszti tovább a kocsit, kérésem ellenére. Rendszámok, forgalmi nálam (törzskönyv nincs meg, de pótolható), a kulcs viszont nála van.

A műhelytulajjal jóban vagyok, nem szeretnék neki bajt, de az ott dolgozó vevő egyre arrogánsabb, egyre inkább neki áll feljebb, miszerint én most már "b*szogatom ezzel az egésszel, és össze fogunk veszni", holott én csak annyit szeretnék, hogy állja végre az szavát, kerüljön le a nevemről az autó, és átvihessem a B10-emet a másik autómra. Ez az adok-kapok 1,5 hónapja tart.

Már olyannyira tele a hócipőm a "vevő" arroganciájával, pökhendiségével, hogy olyanokon gondolkodok, hogy odaállítok egy bontós trélerrel, és ha nem engedi elvinni, odahívok egy rendőrt is, aztán futhat a beleölt munkaideje, "pénze" után.

Megállapodás híján rajtam nem tud mit leverni, tulajdonképpen momentán a hozzájárulásom nélkül vágta szét az autómat, hiába végezte volna amúgy is a bontóban.

Legdrasztikusabb esetként a lopás bejelentésére gondoltam, de ezt végképp nem szeretném meglépni.

Ezt a tréleres-rendőrös megoldást is a sor legvégére szeretném tenni, hátha van valami legális, egyben költséghatékony megoldás.

Kérdezném, hogy milyen legális úton kerülhetne le a nevemről az autó, hogy ne kelljen bedaráltatni egy bontóval, és megmaradhasson a műhelynél?
A műhelyben dolgozó vevő véleménye most már rohadtul nem érdekel, kivívta a haragomat, de a műhelytulajt megkímélném mindennemű meghurcoltatástól.

Köszönöm!