A Gazdasági Versenyhivatal Versenytanácsa 2005. február 3-án tartott tárgyalásán hozott határozatában megállapította, hogy a Vodafone Magyarország Mobil Távközlési Rt. a fogyasztói döntések tisztességtelen befolyásolására alkalmas magatartást tanúsított és 5 millió Ft bírság megfizetésére kötelezte a vállalkozást.

A Vodafone Magyarország Mobil Távközlési Rt. a 2004. év január és augusztus közötti időszakban megjelentetett reklámjaiban a „Magyarország legnépszerűbb mobilszolgáltatója mindig többet ad” kijelentést használta. A kijelentéshez a vállalkozás a reklámok többségében azt az információt fűzte, hogy „a Vodafone a 2003-as hivatalos értékesítési adatok alapján Magyarország legnépszerűbb mobilszolgáltatója.”

A Gazdasági Versenyhivatal Versenytanácsa megállapította, hogy a Vodafone Magyarország Mobil Távközlési Rt. a fogyasztói döntések tisztességtelen befolyásolására alkalmas magatartást tanúsított, amikor reklámjaiban azt állította, hogy Magyarország legnépszerűbb mobilszolgáltatója. Ezt az állítást nem támasztották alá az értékesítési adatok: noha a 2003. évben nőtt a vállalkozás piaci részesedése, nem ő rendelkezett a legtöbb ügyféllel és nem ő kötötte a legtöbb szerződést.

A bírság összegének megállapítása során a Versenytanács figyelemmel volt arra, hogy az elmúlt időszakban több esetben került megállapításra, hogy a vállalkozás a fogyasztók megtévesztésére alkalmas magatartást tanúsított. A határozat ellen jogorvoslatnak van helye.