Az Országos Bírósági Hivatal (OBH) az elektronikus kapcsolattartással összefüggő megkeresések időszerű és szakszerű megválaszolása érdekében E-PER Helpdesket működtet, melyre 2017-ben 2014, 2018. első félévében 1164 megkeresés érkezett. Ezek főként az irányadó jogszabályi háttérre vonatkozó általános tájékoztatásra, elektronikus aláírásra, illetékfizetésre, űrlap beküldésére, hibajelzésekre és beadványokra vonatkozó megkeresések. Megválaszolásuk átlagosan 2 munkanap alatt megtörténik.

Az E-PER Helpdesk ITT elérhető.

Az OBH 2017 júniusától online ügyfél-elégedettség mérést is végez az E-PER Helpdesk szolgáltatáshoz kapcsolódóan. Az ügyfelek az ügyintézés gyorsaságát – egy 5-ös skálán – 4,39-re, a válaszüzenetben megküldött információk hasznosságát 4,23-ra értékelik, míg 86%-uk ajánlaná is a Helpdesket kollégáinak, ismerőseinek.

Az OBH a visszajelzéseket folyamatosan feldolgozza és hasznosítja, az E-PER ügyfél-tájékoztató oldalain pedig az eddiginél közérthetőbb segédleteket, útmutatókat tesz közzé.