Együttműködési megállapodást írt alá Kovács Kálmán informatikai és hírközlési miniszter és Lamperth Mónika belügyminiszter. Ennek célja, hogy elősegítse az e-közigazgatás bevezetését az önkormányzatoknál.

A megállapodás értelmében a két tárca együttműködik a közigazgatáson belüli elektronikus kapcsolattartás elterjesztésében és fejlesztésében. Olyan pályázatokat terveznek, amelyek támogatják a települések internet-elérését, az önkormányzatok ellátását számítógépekkel és alkalmazásokkal. Első lépésben az IHM nyilvános pályázat keretében számítógépet, illetve internet-elérést biztosító eszközt juttat az önkormányzatoknak. Biztosítja az önkormányzatok részére a tanúsítványok biztonságos tárolására alkalmas intelligens kártyákat, valamint a kártyaleolvasókat. Gondoskodik a BM által biztosított közigazgatást támogató programok eljuttatásáról az önkormányzatokhoz.

Az elektronikus aláírás projekt keretében az IHM egyszeri eszközjuttatás formájában 2002. évben (legfeljebb 350 millió forint eszközhatárig) eszközök beszerzésével és átadásával segíti a BM által létrehozandó, az elektronikus aláírás használatához szükséges tanúsító központ kialakítását. A BM megfelelő objektumot biztosít a tanúsító központ kialakításához, díjtalanul megszemélyesít minden önkormányzat részére legalább 1 kártyát, kiadja a hozzájuk tartozó kulcsokat az önkormányzatok részére, valamint tanúsítvány és behívás ellenőrzési rendszert működtet.