Közbeszerzésről érthetően - fókuszban az elektronikus közbeszerzés | Budapest, 2019. április 4. csütörtök | Regisztráljon most!

Pozíció:adminisztratív

    XII. kerületi ügyvédi iroda megbízható, precíz munkatársat keres adminisztratív feladatok ellátására.

  • Feladatok:

    • Az Iroda vezetésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása;
    • a tárgyalási és egyéb irodai határidők követése és kezelése;
    • szerződések, peres és nemperes iratok elkészítésében való közreműködés;
    • adatok elektronikus rögzítése, iratrendezés, rendszerezés;
    • elektronikus és egyéb nyilvántartási rendszerek kezelése;
    • hivatali ügyintézés;
    • teljes körű postai ügyintézés;
    • az Iroda mindennapi működésének koordinálása;
    • Ügyfelekkel történő telefonos, személyes és elektronikus kapcsolattartás;

  • Elvárások:

    • számítógépes felhasználói ismeretek (MS Word, Excel, Outlook);
    • megbízhatóság, precizitás, pontosság;
    • aktív, önálló munkavégzés;
    • jó kommunikációs készség;
    • elhivatottság;

  • Előnyt jelent:

    • jogi asszisztensi végzettség;
    • elektronikus eljárások ismerete;
    • MOKK rendszer ismerete;
    • Ügyvédi irodában szerzett szakmai tapasztalat;
    • végrehajtási-, fizetési meghagyásos eljárásokban szerzett adminisztratív tapasztalat;

  • Munkavégzés
    helye:

    Budapest

  • Munkaidő:

    főállás

  • Fizetés:

    megegyezés szerint


Hírlevelünkben minden héten megküldjük Önnek a legújabb jogi állásajánlatok listáját!


Kapcsolat

  • Munkáltató, cég:

    Firneisz Ügyvédi Iroda

  • Kapcsolattartó:

    Dr. Szűcs-Májer Barbara

  • Cím:

    1126 Budapest, Kléh István u. 4.

  • Telefon:

    061-322-4546

  • Email:

Jelentkezés

  • Jelentkezés módja

    fényképes önéletrajzzal

  • Határidő

    2019-03-21

További információk

  • Megjegyzés:

    A jelentkezéseket az iroda@fandfiroda.hu email címre várjuk fényképes önéletrajzzal.