Pozíció:adminisztratív

    Dinamikus és folyamatosan fejlődő irodánk motivált, elhivatott ASSZISZTENST keres.

    Leendő asszisztensünk feladatai közé tartoznak majd az iroda napi működésének vezetése, támogatása, az adminisztratív feladatok ellátása, postai küldemények, e-mailek, és telefonok kezelése, az érkező ügyfelek fogadása, a határidők követése és kezelése, az iratrendezés, a számlázás, valamint az ügyvédek és ügyvédjelöltek munkájának támogatása.

    Az ideális jelölt önálló munkavégzésre képes, megbízható, precíz és terhelhető. Előnyt jelent a korábbi ügyvédi irodai tapasztalat és ismeretek, angol nyelvtudás, valamint az azonnali munkakezdés.


  • Feladatok:

    • Adminisztratív feladatok elvégzése;
    • Postai küldemények kezelése (kimenő, bejövő iktatás);
    • E-mailek, telefonok kezelése;
    • Érkező ügyfelek fogadása;
    • Határidők rögzítése, követése és kezelése;
    • Telefonos kapcsolattartás hatóságokkal, bíróságokkal;
    • Iratrendszerezés, iratfűzés;
    • Számlázás;
    • Ügyvédek és ügyvédjelöltek munkájának segítése.

  • Elvárások:

    • önálló munkavégzés;
    • megbízhatóság;
    • precizitás;
    • terhelhetőség, flexibilitás.

  • Előnyt jelent:

    • angol nyelv középszintű ismerete;
    • gyakorlati tapasztalat;
    • e-ügyintézés és elektronikus rendszerek ismerete;
    • azonnali munkakezdés.

  • Amit kínálunk:

    • versenyképes jövedelem;
    • gyakorlati tapasztalatszerzés;
    • hosszútávú munkavégzési lehetőség változatos feladatokkal;
    • segítőkész csapat.

  • Munkavégzés
    helye:

    Budapest, V.

  • Munkaidő:

    teljes munkaidő

  • Fizetés:

    megegyezés szerint


Hírlevelünkben minden héten megküldjük Önnek a legújabb jogi állásajánlatok listáját!


Kapcsolat

Jelentkezés

  • Jelentkezés módja

    Fényképes önéletrajz megküldésével a fent megjelölt e-mail címre

  • Határidő

    2020-03-07