Szép napot!
Kérdéssel fordulnék Önökhöz. Munkaviszonyom megszüntetését követően a belépéskor leadott papírjaimat nem adták ki. Többszörös megkeresés eredményeként postán küldték 3 hét után a jövedelmigazolásomat, amit egyébként kilépés napján a többi dokumentummal együtt megkaptam már. Viszont az OEP kiskönyvemet és a munkaügyi kiskönyvemet a cég könyvelői elkavarták, sehol sem találják. Immáron másfél hónapja nincsenek nálam a szükséges papírjaim, válaszra nem méltattak előző munkahelyen. Végül mai napon sikerült elérnem őket és a HR-es ügyekkel foglalkozó munkatárs biztosított róla, hogy egy ideiglenes OEP könyvecskét bocsájt a részemre. Kérte, hogy a NAV-nál érdeklődjek a papírjaim kiadása miatt. Nem tudom, mit tehetnék ez ügyben, sajnos nem értek a munkaügyi dolgokhoz.
Kérdésem az lenne, mit tehetek az ügyben, hogy megkaphassam a papírjaimat? A Munkaügyi központon keresztül igényelhetek új kiskönyvet, vagy másik szervhez kell fordulnom? OEP kiskönyvet hol tudok igényelni? Munkaügyi pernek nincs értelme, vagy érdemes megpróbálni? A pénzügyekkel nem volt gond.
Segítségüket előre is tisztelettel megköszönöm!