Üdvözlet!
Egy adott nyelvvizsga tartó központ nem küldött a vizsga előtt tájékoztatást a vizsga időpontjáról. A megkeresésekre nem reagált, telefonos elérhetősége nincs. A közösségi médiát használva derítettem ki a vizsga idejét és odamentem, ahol azt mondták nem vehetek részt rajta, mert nem szerepelek a vizsgázók közt. Mivel érintett vagyok a felvételi eljárásban és emiatt a felvételi helyek kiesnek, valamint három hónappal később lesz következő vizsga, ezért az oktatásomért is pluszban kell fizetnem. Továbbá a szabadságokat is ehhez mérten vettem ki, feleslegesen. Ezért közvetetten még több kárt okozott a központ, mint csak a kényelmetlenség, hogy később vizsgázhatok.
A visszatérítést megígérték, azonban az ígért határidőig nem tájékoztattak.
A kérdésem az lenne, hogy ez a fajta szerződésszegés nekem milyen elégtételi lehetőségeket biztosít?
A Nyelvvizsgáztatási Akkreditációs Központnak tervezek írni ajánlott levélben panaszt. Valamint a fogyasztóvédelmi portálon keresztül is tervezek ügyet indítani.
Korábbi levelezések a nyelvvizsgáztatóval mind nekem adnak igazat, ezeket csatolni tervezem.
Egy szakmai vélemény érdekelne, hogy milyen lehetőségeim vannak.
Köszönöm.