Fizetési meghagyás S.O.S.

Bianco # 2013.11.20. 23:35

Gerbera, a fiz.meghagyást nem tudom bemásolni. De hidd el nekem, hogy ez áll rajta, amit irtam.
Én életemben először látok ilyet, gondolhatod hogy alaposan végigolvastam.
Jogosult: Társasház
jogállás: jogosult képviselője
személytipus: társasház közös képviselője
A képviselt személy: Társasház
Vezetéknév, utónév: kitöltve
Cim: kitöltve
Település:kitöltve
tel, fax email, anyja neve, szül.hely, szül.idő,bankszámlaadatok, nyilvántartási szám/ stb. rubrika mind üres.

Nekem ebből egyértelmü a jogállás, de lehet hogy azért mert laikus vagyok, nem fogalmaztam precízen.

OFF
voltam már közös képviselője a háznak, nem volt gond a fogalmazási készségemmel. Viszont peres ügye sem volt a háznak.
ON
Kösz a segitséget, ugyan nem tudom mi az a vht 41, de megőrzöm.

gerbera317 # 2013.11.21. 07:40

gondolhatod hogy alaposan végigolvastam

Ne várd el tőlem, hogy ezt elhiggyem neked.

A felek és képviselők külön kódokkal megjelölt, külön, egymás alatti abalakokban vannak felsorolva. Tény, hogy az ablakok nagyon közel vannak egymáshoz, de akkor is külön lehet őket választani, mind vizuálisan, mind tartalmilag. És ezeken az ablakokon belül vannak további adatcellák.

Ezek szerint az első ablak:
ügyfélkód: sza/100 ; jogállás: jogosult ; személyítpus: ... ; ... ; neve: társasház; ...

[új ablak]
ügyfélkód: sza/101 ; jogállás: jogosult képviselője ; ... ; neve: józsi ; stb.

Tehát egyértelműen, vizuálisan is elkülönítve ott áll, hogy van a jogosult társasház, meg van a józsi, aki képviseli a jogosultat. Ezt az egyszerű tényállást harmadnapra sikerült kibogozni, minekutána jól összekuszáltad az egészet azzal, hogy "A fiz.meghagyáson a közös képv. neve szerepel számlaszám nélkül lakcimmel."

A befizetést, ugye, nem fogod elrontani?

Dest # 2014.01.08. 23:28

BÚÉK mindenkinek!
Új évet új kérdéssel nyitnám.