Köszönöm a sok segítséget és a tanácsot!
Fogyasztóvédelem - termékcsere vagy pénzvisszafizetés
Nem vagy köteles elfogadni "helyettesítő terméket".
Akkor semmi helyettesítő termék, pont ugyanolyan vagy elállás?
Ha nem tudnak se cserélni, se javítani, akkor elállhatsz. Mire vársz?
Nem fogják tudni cserélni, mert már nincs forgalomban ilyen tablet, sehol, nem csak náluk nincs,javítani pedig nem lehet. Levásárlás jöhetne szóba csak, de már van másik gépem. Ez elég a bizonyításhoz? Vigyem be a számlát is nekik?
Na látod. Akkor mit törődsz te azzal, hogy ők mit intéznek a szállítójukkal?
Elsődlegesen cserét vagy javítást kérhetsz. Ha felajánlják a cserét, nem a tetszéseden múlik, hogy elfogadod-e. Csak úgy állhatsz el, ha bizonyítod az érdekmúlást. Vagy ha határidővel felszólítod őket a cserére, és azt az új határidőben sem teljesítik.
Úgy gondolom a bolt felé van igényem, mindenesetre lehet más az eljárásuk, a kérdésem is csak arra vonatkozott, hogy szükséges-e belemennem a cserébe/levásárlásba vagy sem.
Azt hiszem, hogy nem....
Vasmacsek, szerinted kivel szemben van szavatossági igényed?
Ezt mondták a boltban. Majd hívnak ha egyeztették a dolgot egymás között.
„amit a vásárlás helyén leadtam, hogy bírálják el az importőr/forgalmazó felé.”
Tessék?!
Üdvözletem,
Az alábbi helyzethez kérnék tanácsot:
Adott egy tablet, ami 6 hónapja meghibásodott "kékhalál" címen, s bár volt rajta garancia, a papírjait csak sokára sikerült megtalálni, a gari lejárta előtt 1 hónappal.
A szervíz javíthatatlannak ítélte a készüléket, és erről jegyzőkönyvet állított ki, amit a vásárlás helyén leadtam, hogy bírálják el az importőr/forgalmazó felé. Időközben már vettem másik gépet, mert a munkámhoz szükséges, így nem tartanék igényt cserére (ebből a gépből már nem is forgalmaznak), és levásárolni sem akarom, hiszen van már helyette egy másik.
Ebben a helyzetben mik a lehetőségeim? Kérhetek pénzvisszafizetést? Mire hivatkozzak, ha el akarnak utasítani?
Köszönettel,
Vasmacsek
Üdv!
A Békéltető Testületek a rájuk tett panaszokra mennyi idő alatt kötelesek válaszolni?
Írtam emailt a szerviznek tagnap, azóta fel sem hívtak, választ sem küldtek, szerintem nem is fognak, ha én hívom csak üzenetrögzítő veszi fel. Azt hiszem, hogy marad a fogyasztóvédelem, mi ennek a menete?
Nagyon örülnék, ha valaki tudna segíteni a mostani kérdésemben, de jó lenne, ha a korábban feltett kérdésemre is tudna valaki válaszolni.
Előre is köszönettel.
Köszönöm.
A 30 nap folyamatosan vagy csak munkanapok? Illetve az számít hogy nem neves telefonról van szó hanem kínai, meizu márka? Viszont rendes magyar boltból magyar szervízhez szól a garancia.
Sziasztok!
Január 2.án elvittem szervízbe a garanciás telefonom. Múlthét pénteken 20.-án írtam nekik hogy ugyan 3 hét alatt mire jutottak. Hitegettek hogy pár nap már csak tesztelnek. Írtam nekik ma is hogy javítás előtti vagy utáni teszt? Az a válasz jött, hogy még 3 hét mert rendelni kell alkatrészt, cseretelefon persze nincsen. Ilyenkor lehet valamit tenni, hivatkozni valamire hogy felgyoruljon vagy adjanak akkor egy új telefont nemtudom valamit megvagyok lőve a telefon nélkül sajnos.
Köszi a segítséget megnézem.
Tisztelt Fórumtársak!
Annyit már sikerült kibányásznom az internetről, hogy 2 javítást és 1 cserét vagyok köteles elfogadni, de a csere javítását már nem.
Most ott tartunk, hogy állítólag visszakapom a pénz, de nem tudom milyen formában kell, hogy értesítsen erről a szerviz/forgalmazó, mert eddig csak telefonon közölte velem ezt az ügyfélszolgálat?
Ráadásul az utalásra 30 napjuk van, mikortól kezdődik ennek a számolása?
Ezekre a kérdésekre szeretnék választ kapni.
Előre is köszönettel.
Rico423,
neked is azt javasolnám, amit egy topikkal odébb : keresgélj a tékozló homár postjai között, elég gyakori a hasonló eset, a fogyaszóvédők válasza elég alapos szokott lenni.
Tisztelt Fórumozók!
Vásároltam egy készüléket a Telenoron keresztül előfizetés mellé. A készülék másodszor hibásodott meg 1 éven belül, ugyan azon hibákkal került vissza a SONY szervizéhez a szolgáltatón keresztül. Most a második javítás alkalmával amikor vissza kaptam, már az üzletben ellenőriztem és nem működött, ezáltal nem hoztam el hanem újra felvételre került és szervizbe küldték.
Van arra lehetőség, hogy a telefont kicseréltessem vagy egy másik az általuk forgalmazott készülékre kicseréltessem akár árkülönbözet megtérítéssel?
Válaszukat előre is Köszönöm!
Jó napot kívánok!
Szakember véleményét, tanácsát kérem az alábbi problémával kapcsolatban.
Szeptember elején vettem egy olcsó okostelefont, ami ugyanazzal a hibával kétszer megjárta a szervizt, de másodjára már ki sem adták, kaptam helyette egy újat, ami még rosszabb volt, így három napon belül visszavittem ugyanazzal a hibával, plusz az egyik nyomógombja romlott el.
A szervizben elmondtam és meg is mutattam mi a probléma, jegyzőkönyv felvétel közben megkérdezte a hölgy, "hogy ezek után nem szeretnék ilyen telefont" mondtam, hogy "amennyiben lehet, nem kérnék többet ebből a típusból". A jegyzőkönyvbe bele is írta, hogy " Pénzvisszafizetés igénnyel adja le a készüléket, mivel abban megrendült a bizalma" viszont a két hibából csak az egyik hibajelenség lett rögzítve, konkrétan a nyomógomb hibája, a másik ami miatt ezt az új telefont kaptam az nem, de nem is foglalkoztam vele, mert gondoltam visszakapom az árát.
Na erre kapom az szerviztől az sms-t hogy átvehetem a megjavított telefont. A nyomógombot megjavították, a másik hibáról nem tudnak, de a készülék minden teszten átment, így az biztosan jó.
Nem vettem át a telefont azzal a kifogással, hogy három napon belül vittem vissza, tehát minimum új készüléket kellett volna adni. A szervízvezető közölte, hogy ez a három napon belüli kötelező csere az új cserekészülékekre szerinte ez nem vonatkozik, de biztosan nem tudja, utánanéz és értesít a szerviz álláspontjáról.
A kérdésem az lenne, hogy mire vagyok jogosult, a telefon árára, egy új telefonra vagy el kell fogadnom megjavított telefont?
A választ előre is köszönöm.
Tisztelt szakèrtők.
Szep napot.
Olyan gondal fordulok önökhöz, hogy 2016.07.02-án vásároltunk egy laptoptot pontosaban egy Lenovo ieapad 100-15IBY tipusu laptopot, amit hirdettek az akciós újságban 89.990ft-ert. Ezt a budatetenyi Campona Tesco áruházban vásároltuk meg. Nos mint kiderült nem azt a tipust kaptuk meg amit hirdetett az újság es amit szerettünk volna. Amit hirdetett az az N3540 tipus volt amit szerettünk volna. Es e helyett, holott többször is megkerdeztük, más tipust az N2840 vettük meg. Az ár nem egyezett meg ugyanis ez a tipus 81.990ft. volt. Mikor a garanciát kiállították ismet kerdeztük, hogy ez e a hirdetett tipus mert hogy olcsóbb.. Erre ignnel válaszoltak ismet így elhoztuk. Születesnapra vettük es mivel ez most december 4. volt esedekes átadtuk, de kiderült hogy nem az a tipus es teljesen mások a parameterek is. Tudunk ezzel valamit esetleg kezdeni? Ki lehet cserelni a ket tipust?
Választ Köszönöm!
Tisztelt Fórumozók!
Egy Sony Z3 készülékkel kapcsolatban lenne kérdésem.
Kb 2-3 havonta kell szervizbe vinnem mert vagy a kijelző vagy a panel vagy más hibája van. Most vinnem 5. alkalommal, de már nem szeretném többet mert ez őrület hogy 1 év alatt ennyiszer van szervizben. Mit tudok tenni? Készülék csere esetleg kivitelezhető?
Nem is elállási jogot akarsz érvényesíteni, hanem szavatosságot.
Kedves Fórumozók!
Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy egy webáruházból 2016.10.18-án vásároltam egy kabátot, melyet 2016.10.21-én vettem át.
A kabátot 2016.11.07-én kezdtem el hordani.
2016.11.15-én észre vettem, hogy a kabát zsebénél a díszítés el kezdett foszlani. Jelzem, hogy ugyan ezzel az anyaggal van körbe szegve a kabát ujja és alja is.
Próbáltam reklamálni a webáruháznál, ahonnan vásároltam, és ezt a választ kaptam tőlük:
''A ruhákat csak 2 héten belül áll módunkban visszavenni, illetve az elállási jog kizárólag a használatba nem vett termékekre vonatkozik. Ez a vásárlási feltételekben szerepel, amit a megrendelés elküldésével elfogadtál.''
Tudok szerintetek tovább reklamálni?
Köszönöm előre is :)
„Én azt gondolom a felelős az aki eladta a hibát okozó tisztítószert”
Jól gondolod.