Levéltitok sértés Magántitok jogtalan megismerése


ancsiko # 2009.10.08. 18:11

Jack4, én írtam, hogy laikus vagyok. Nálunk így minősítették, azt az esetet, hogy az ismert jelszóval, egyetlenegyszer beléptünk és kinyomtattunk 1 db imélt, amit aztán egy peres eljárásban felhasználtunk (ha nem így teszünk buktuk vna az ügyet, ez nem vicc!!!)... Arthur1, ha tudod bizonyítani, hogy ő már rég tudja (tehát régebben mint 30 napja), hogy te beléptél a fiókjában, akkor szerintem nyugodtan rántsd be az üziket, mert akkor már hiába jelent fel utólag. Lsd amit az előbb írtam a mi esetünkről.
Arról meg, hogy hamis vád vagy sem, nekem is van fura tapasztalatom. Ugyan nálunk "csak" a hatóság félrevezetése állhatna fenn, de ezt sem tudjuk megtenni, mert nem engednek betekinteni az iratokba, sőt még határozatot sem kaptunk arról, hogy felfüggesztették az eljárást, csak szóban közölték eddig... Szóval fura Üdv

jack4 # 2009.10.08. 16:22

Akkor már mindegy, hogy levéltitok megsértése vagy magántitok jogosulatlan megismerése.

Bár szerintem ha a belépés nem célzatosan a magántitok megismerésére irányul, akkor csak levéltitok megsértése lehet (tartalmának megismerése végett fürkészte ki). A magántitok fogalomkörébe szerintem a hamis vádolásról szóló beszélgetés nem tartozik bele.

_Wasp_ # 2009.10.08. 15:33

kéne tudni bizonyítani, hogy mióta tudja, hogy te beléptél a jelszavával


_Wasp_

póker és jogi problémák ingyenes
és felesleges megoldása

ancsiko # 2009.10.08. 13:55