Pár éve rákérdeztem erre településünk jegyzőjénél, akkor lényegében azt mondták, amit Mellon is írt, azaz, hogy a fekvőrendőrök méretezésére nincs jogszabály vagy szabvány, méretezésüknél az úttervezési irányelvek a meghatározók.
Valóban az (lenne) a legfontosabb, hogy ne tegyen kárt az autóban, ha a zónában megengedett sebességgel áthajt rajta.
Persze ez így szerintem megfoghatatlan, mert pl. egy 30-as zónában az autó sérülése esetén hogyan tudja bárki is bizonyítani, hogy 30-cal, vagy 32-vel ment?
És milyen autót vesznek figyelembe? Mert egy terepjáróval simán át lehet menni minden fekvőrendőrön 60-nal is, viszont egy lapos sedannak már 30-nál is meghúzza a fenéklemezét.
De szerintem az a Ferrari, amelyik egyik nap ment előttem a Váci úton (és ott is folyamatosan szikrázott a fenéklemeze, annyira simul az útra), ezeken a fekvőrendőrökön még 10 km-es sebességnél is simán fennakadna..:)