Fogyasztóvédelem - 72 órán belül nem hajlandóak visszavenni a sértetlen terméke


alfateam # 2017.08.22. 09:08

. Nekem meg van hajegyenesítő gépem,
Sikerült ismét megtalálni önmagad... :-)))

wers # 2017.08.22. 08:56

Bizonyos üzletekben? Oh. A 3 napos elállás mintha az internetes vásárlásra vonatkozna.
A szavatosság nem arra vonatkozik, ha nem pont azt az eredményt hozza, mint azt megálmodták.
Van úgy, hogy meg kell barátkozni azzal, amit az égiek rendeltek. Nekem meg van hajegyenesítő gépem, de a hajam másképp szavazott, a legisebb párától is visszakunkorodik. Gondolom ez nem vigasz.

nanemaaa # 2017.08.22. 08:13

Bizonyos üzletekben létezik 3 napos elállási idő, de ez nem kötelező. Ha van ilyen, akkor ezzel ésszerűbb élni, mint garanciális problémával. Mondd azt, hogy nem tetszik a színe, vagy hogy meggondoltad magad... és inkább levásárolnád az árát másra.

nanemaaa # 2017.08.22. 08:11

A fodrász mit mondott, göndöríthető a lány haja egyáltalán? Kopasz ember se mehet panaszra, hogy a fésű nem tudja kibogozni a haját!

nonolet # 2017.08.21. 22:51

Az a hajon is múlhat és rosszul is használhatják...

ius latratus # 2017.08.21. 21:52

De nem göndörít, bakker! A göndörítőgép.

nonolet # 2017.08.21. 21:47

HA (műszakilag) működik, akkor nem kell visszavenniük.

varikon # 2017.08.21. 17:33

Tisztelt Jogi Fórum!

Segítségüket, tanácsukat kérném. A lányomnak vettem egy üzletben egy hajgöndörítőt (25 000 Ft). Este kipróbálta, de bár működik, de egyáltalán nem göndöríti a hajat.
Van lehetőségem visszakérni a pénzemet? Hiszen egy olyan műszaki eszközt kaptam, ami nem csinálja meg azt, amiért megvásároltuk.
Előre is köszönöm a válaszukat!

Ildi 75 # 2017.02.24. 09:50

Tisztelt Jogi Fórum!
Érdeklődni szeretnék,hogy milyen lehetőségeim vannak.2015 decemberében lányomnak vettem egy iphone 6 S plusz telefont.Pont lejárt a jótállás (1 év),miután a készülék elromlott.Használhatatlan a telefon,se ki se be nem,nem reagál semmire. Elmentünk a szolgáltatóhoz,mert én úgy tudom,hogy 1 év szavatossági idő még jár rá.Nagy huza-vona után mondták ,hogy van rá megoldás,mivel nem hagytam magam olyan könnyen lerázni.Mondták értesítenek ha mehetünk a telefonért,1 hónap elteltével mi mentünk be magunktól,hogy most már mi van.Visszaadták a telefont,amihez szerintem hozzá se nyúltak és annyi van a papíron,hogy a hiba létezik,de a szavatossági időt elutasítják és saját költségünkön megjavíttathatjuk. Részletre vettük a telefont,fizetem rendesen,havi 15.000 forintjával és ezt még kell is év végéig. Szeretném megkérdezni,hogy mit tehetek és milyen követeléseim lehetnek a szolgáltató felé?

efi99 # 2016.12.28. 22:30

végrehajtó1
Általában. De nem minden terméknél. Egyedinél pl valóban nem. Viszont, ha nem azt kapta, amit rendelt (beleértve a méretet is), akkor cserélniük kell.

drbjozsef # 2016.12.28. 20:38

nonolet,

Sz.Anita két éve kérdezett...

végrehajtó1 # 2016.12.28. 18:23

Interneten való rendelés esetén 14 napon belül indokolás nélkül elállhatsz a vételtől.
Vissza kell küldened és avételárat vissza kell kapnod.

Immaculata # 2016.12.28. 07:34

Ha nem rendelés szerint teljesített, akkor köteles a szerződésnek megfelelőlen teljesíteni.

Empike # 2016.12.28. 07:09

Tisztelt Jogi Fórum!

Interneten rendeltem egy "egyedi nyomású pólót".Nem fényképest, hanem az weboldalon található katalógusból választottam ki. Mivel nem volt jó a méret szerettem volna kicseréltetni. de azt a felvilágosítást kaptam hogy nincs elállási jogom mivel egyedi termékről van szó. Viszont az oldal mérettáblázata szerint nem azt a méretet kaptam meg amit rendeltem hanem egyel kisebbet. Az a kérdésem hogy ilyenkor a kereskedő tényleg nem köteles cserélni?
Köszönettel Empike

erik0902 # 2015.03.16. 11:33

Tisztelt Szakértők!

1 hónapa vettem egy cipőt és azt vissza vittem, mert az egyik fele a cipőnek keskenyebb volt mint a másik. Elküldték nagy nehezen bevizsgáltatásra és azt mondták, hogy 15 munkanapon belül hívnak. Eltelt 21 munkanap és ne hívtak, bementem és azt mondták, hogy menjek vissza jövőhéten vagy várjam meg amíg hívnak mert még nem érkezett meg a cipő a bevizsgáló cégtől. Most ezek után mit tehetek?
Az interneten úgy olvastam, hogy a 15 munkanap elteltével sem kerestek fel és nem nem jött meg a cipő, akkor én vissza kérhetem a megvásárolt termék árát vagy az én beleegyezésemmel levásárolhatom azt.

Mit tudok tenni ezek után?

Válaszotokat előre is köszönöm.

Sz.Anita # 2014.09.09. 20:51

Tisztelt Szakértők!
Egy netes rendeléssel kapcsolatban szeretnék segítséget kérni.
Augusztus 6.-án leadtam a rendelésemet egy autósszőnyegre,ami postaköltséggel 9270 ft-ba került.
A sok megrendelésre és az egyedi gyártásra hivatkozva másfél-két hét gyártási időt adtak meg,majd kérték,ha ez így nekem megfelel jelezzem feléjük.
Én nem jeleztem vissza,mert idő közben rájöttem,hogy csak az első szőnyegekre lenne szükségem és aug.7.-én ráérdeklődtem,hogy van e erre lehetőségem,majd aug.15.-én visszaírtak,hogy természetesen leadhatom így is a rendelésemet és a levél végén megkérdezték:"Így adjuk le gyártásba?" Itt befejeződött a levelezésünk,én nem hagytam jóvá,de ennek ellenére megérkezett a csomag négy szőnyeggel,amit a szomszédom sajnos átvett.Majd telefonos megegyezés után a saját költségemen visszaküldtem,de a megbeszéltekkel ellentétben nem vették át a posta visszahozta.Ismét telefonon reklamáltam,ahol közölte a hölgy,ismét visszaküldhetem,de ő csak az alapösszeget(9270)hajlandó visszafizetni a két postaköltség díját ami az ő hibájukból keletkezett azt nem.
Mit tudok tenni?

Köszönettel

Sz.Anita # 2014.09.09. 20:21

A

Dirrdurr # 2014.08.31. 19:09

Ha hülyeseg, akkor minek kerdezel?

Mondjuk en nem szoktam belepiszkálni/dikert elrontani a cuccot, mert akkor minek veszem?
Azért erdekes hibája lehet a telodnak :-)

Dirrdurr # 2014.08.31. 18:50
Dirrdurr # 2014.08.31. 18:40

Rasmanov,
Ha csak úgy bedöglött, akkor a jótállás ideje alatt a penzt kötelesek visszaadni. Vagy becserélik, ha azt kéred.
A nagyobb üzletláncok mint a Media Markt, nem vacakol mint egy kis boltocska.

Ha megpiszkáltad, akkor esetleg garanciában megjavítják es nem kell fizetned.
De javaslom, hogy fent nevezett üzlet információs pultjánál érdeklődj, megha nem is ott vásároltál. Nagyon készségesek és általában tudják, mi a teendő.

Dirrdurr # 2014.08.31. 17:24

Hogyne, pláne ha hibás, vissza kell fizessék az árát , ha ezt akarod. Szivesebben cserélik be, vagy hajtanak el mindenféle ürügyekkel.
Ki lehet nyomtatni a fogyasztóvédelmi szabályzatot és az orruk alá dörgölni.

Dirrdurr # 2014.08.31. 07:06

A telefont is kötelesek visszavenni és visszaadni az árát.

Dirrdurr # 2014.08.31. 07:05

Itt minden benne van, senki ne hagyja magát.
3 napon belül a bontatlan termék árát is visszaadják, csak legyen meg a számla.

http://www.nfh.hu/…_140521.html

Egy év jótállással a hibás terméknek is kötelesek visszaadni az árát, ezt nem szeretik, el is sumákolják. Végigjátszottam, ezért tudom. Fő, hogy mindenki tisztában legyen a jogaival és lépjen fel határozottabban.

Brusch # 2014.08.27. 18:44

Tudom, hogy úgy szerepel ez a 72 órás cseregarancia, hogy 3 munkanap, de hogy tekintendő a munkanap? Hogy a bolt nyitva van-e vagy H-P között?

Kovács_Béla_Sándor # 2014.07.14. 10:17

Első sorban javítani kötelesek.