Fogyasztóvédelem


haszon11 # 2019.08.28. 10:22

Tisztelt Cím!

Egy magyarországi autóbérlő társaság megkárosított közel 300 ezer forintos összeggel mondvacsinált károkra hivatkozva.
A különböző fogyasztóvédelmi szervezetek semmiféle érdemi segítséget nem nyújtottak!
Ügyvédek elektronikus megkereséseimre válaszra sem méltattak. Értem én, hogy olyan kicsi az Ő szemszögükből az ügyérték, hogy pont nem éri meg nekik még egy válasz e-mailt sem küldeniük...
Viszont nekem nem (i) jelentéktelen az összeg, (ii) nagyon sérti az igazságérzetemet az ügy, (iii) illetve nem szeretném, ha a szolgáltató másokat is megkárosíthatna továbbra is büntetlenül!

Most arra gondoltam, hogy esetleg ügyvéd nélkül perelem be a céget, mert én sem szívesen költenék még további 100 ezreket az ügyre, bár a nap végén jó eséllyel azt a költséget is meg kellene térítenie a csalárd autóbérlő cégnek.

Szívesen veszek iránymutatást, hogy mit csinálhat ilyen esetben a jogkövető állampolgár, akit nem segítenek a hivatalok az erőfölényben lévő multikkal szemben?

Előre is köszönöm!