Használt telefon probléma


NMYx # 2019.11.05. 15:41

Tisztelt Szakértők!

1 héttel ezelőtt értékesítettem használt telefonomat, rendesen leírva a készülék állapotát az eladónak.
Csak én voltam a tulajdonosa és elsődleges telefon is volt.
A vevő eljött érte, megnézte egy 10 perc alatt hogy minden működik-e majd pedig adásvételi nélkül kifizette KP-ban.

A tegnapi napon felhívott, hogy egy általa megbízott szervízzel felnyittatta a készüléket és ott beázást állapítottak meg.
követelést felém nem közölt a vevő, csak finoman jelezte hogy ez így neki nem éri meg.

A kérdésem az lenne, hogy bár én erről a problémáról nem tudtam, hiszen semmi jelét nem tapasztaltam a hibának, valamint a megtekintés során, sem az elmúlt 1 hétben nem jelentkezett a vevő, van-e bármi amivel ezt a vásárlást megtámadhatja?

Az én jelenlétem nélkül lett kinyitva a készülék, így számomra ez elfogadhatatlan, hogy bármilyen kártérítést esetleg visszatérítést fizessek.

Előre is köszönöm!