Vettem az amazon.de oldalán keresztül egy angliai cégtől egy ~200.000 Ft-os hordozható akkumulátort.
Az akkumulátorra 18 hónap garancia van, ami még nem járt le, mert 2019 márciusában rendeltem a terméket.
Az akkumulátorban elromlott az áram átalakító, így nem lehet teljes körűen használni.
Felvettem a kapcsolatot a gyártóva, ők megállapították, hogy a termék meghibásodott és azt mondták, hogy vegyem fel a kapcsolatot a forgalmazóval, akitől vettem a terméket.
A forgalmazóval felvettem a kapcsolatot az Amazon oldalán keresztül, de ő azt mondta, hogy vegyem fel a kapcsolatot az Amazonnal.
Az Amazon azt mondta, hogy vegyem fel a kapcsolatot a forgalmazóval, mert ők csak közvetítették az adás vételt, nem tőlük vettem a terméket, hanem a forgalmazótól, és ha a forgalmazó nem válaszol, akkor kérjem ügyvéd segítségét, mást ők nem tudnak tenni.
A forgalmazó nem válaszolt az utolsó 2 üzenetemre.
Mit lehet ilyenkor tenni? Ha beperelem őket egy ügyvéd segítségével, akkor mik az esélyeim és mennyibe kerül ez nekem körülbelül?
Mi a procedúrája egy ilyen pernek ahol egy magyar magánszemély perel be egy angliai céget?