Szállásadó nem tartja magát a feltételekhez


nanemaaa # 2020.06.24. 06:16

Szerintem az online foglalás visszaigazolásával, pláne az előre fizetésével létrejött közöttetek a szerződés, mely mindkét felet köti. Ettől eltérni csak közös megegyezéssel lehet.
A másik szállást nem vagy köteles elfogadni, legfeljebb, ha tetszik az új hely, és jelentős árengedményt ad a szállásadó, akkor esetleg érdemes ezen elgondolkodni. Többet fizetni nem érdemes.
Megjegyzem, ha a szállásadó olyan szobát adott ki neked papíron, aminek a biztosítása akadályba ütközik, ráadásul megpróbál még több pénzt pumpolni tőled, az már kimeríti a csalás, megtévesztés fogalmát.
Én a helyedben nagyon gyorsan visszakérném a befizetett összeget, és másik szállást keresnék. A rossz tapasztalataimat pedig közölném a bookinggal, nem lehetetlen, hogy ezt a szállásadót törlik a listájukról.

Bardiel # 2020.06.22. 13:39

Üdvözletem!

A booking nevű oldalon lefoglaltam egy szállást olyan opcióval, hogy hogyha lemondom, akkor vesztem azt az összeget amit befizettem. Az egészre vonatkozott, nem csak foglaló volt, és csak a befizetés után kaptam meg a szállásadó elérhetőségeit.

Miután megkaptam a telefonszámát, fel is hívtam a tulajt, megbeszéltünk mindent, majd visszahívott, hogy kevesli az árat, valószínűleg rosszul van az oldalon, de megbeszéli a társával, másnap visszahív.
Visszahívott, megbeszéltük, hogy marad az ár, mehetünk ennyiért, mert így fair - ez volt kb. másfél hete.

Ma ismét felkeresett, hogy egy másik szálláshelyet ajánljon sokkal drágábban, mert - elmondása szerint - a szállás, amit lefoglaltam és amiért fizettem még nincs kész.

Érdeklődni szeretnék, hogy ilyen esetben, ha a szállásadó nem hajlandó magát tartani a feltételekhez, akkor mit tehet a fogyasztó?

Mindenhol csak arra találok választ, hogy nekem milyen kötelességeim vannak, de hogy a szállásadónak mi, arról semmit.

Előre is köszönöm a segítséget!