Semmitmondó válaszok az ügyfélszolgálattól


akockas # 2021.07.29. 11:49

A válaszadási határidőre vonatkozó szabályozást ismerem, azonban azt tapasztalom, hogy a szolgáltató több esetben is szándékosan húzza el a válaszadást a határidőig. Néhány esetben még halasztást is alkalmaznak. A megérkezett válaszleveleknek pedig semmi hozzáadott értékük sincsen, más helyről már jóval korábban is beszerezhető információkat ollóznak össze. A feltett kérdések egy része pedig rendre megválaszolatlan marad. A bejelentésekkel kapcsolatos 30 napos "vizsgálat" eredménye egy levél a publikusan hozzáférhető információk másolásával. Ilyen esetben mit lehet tenni?

oligaliga # 2021.07.30. 06:42

Milyen szolgáltató? Milyen megkeresésre kellett volna válaszolnia? Milyen határideje van? Milyen ügy ez egyáltalán? Mi az igazi kérdésed?

akockas # 2021.07.30. 08:58

Milyen szolgáltató?
Ennek leírása a fenti cím alatt sajnos a jó hírnév rontása is lehetne akár, így ezt most mellőzöm.
Milyen megkeresésre kellett volna válaszolnia?
Elektronikus úton történő megkeresésre. A válasz meg is érkezett, csak silány információtartalommal, nem a feltett kérdésekre válaszolva.
Milyen határideje van?
A szolgáltató szerint a fogyasztóvédelmi törvény általános érvényű, így az abban leírt 30 napos határidőt alkalmazzák.
Milyen ügy ez egyáltalán?
Nincs tételes válasz a feltett kérdésekre. Bár saját bevallásuk szerint nagyon elfoglaltak, de úgy feltételezem, hogy a "jó hírnevük" rontásának lenne idejük utánajárni.
Mi az igazi kérdésed?
Érkezik egy válaszlevél a 30. napon, az eredetileg feltett kérdések megválaszolása nélkül, csupán publikusan elérhető információk összemásolásával. Hol lehet a történteket bejelenteni?

oligaliga # 2021.07.30. 09:19

Milyen szolgáltató?
Ennek leírása a fenti cím alatt sajnos a jó hírnév rontása is lehetne akár, így ezt most mellőzöm.

Víz? Villany? Gáz? Telefon? Videokölcsönző? Állatkert?

Milyen megkeresésre kellett volna válaszolnia?
Elektronikus úton történő megkeresésre. A válasz meg is érkezett, csak silány információtartalommal, nem a feltett kérdésekre válaszolva.

Nem az a kérdés, hogy milyen úton érkezett, hanem az, hogy mi volt a tartalma.

Milyen határideje van?
A szolgáltató szerint a fogyasztóvédelmi törvény általános érvényű, így az abban leírt 30 napos határidőt alkalmazzák.

A szolgáltatótól és a beadvány tartalmától függ a határidő.

Milyen ügy ez egyáltalán?
Nincs tételes válasz a feltett kérdésekre. Bár saját bevallásuk szerint nagyon elfoglaltak, de úgy feltételezem, hogy a "jó hírnevük" rontásának lenne idejük utánajárni.

Panasz? Számlareklamáció? Minőségi kifogás? Egyáltalán valami konkrét dolog?

Mi az igazi kérdésed?
Érkezik egy válaszlevél a 30. napon, az eredetileg feltett kérdések megválaszolása nélkül, csupán publikusan elérhető információk összemásolásával. Hol lehet a történteket bejelenteni?

Amíg az előzőekre nem válaszolsz, erre sem kapsz választ.

Kovács_Béla_Sándor # 2021.07.30. 10:17

Látod, hogy nem akar válaszolni. Igazából csak azt szeretné, hogy valaki azt mondja "igazad van".

drbjozsef # 2021.07.30. 13:23

"Hol lehet a történteket bejelenteni?"

Lehetni bárhol be lehet.
A szolgáltató felügyeleti szervénél érdemes.

Csuklósbusz # 2021.08.03. 15:43

Nemzeti Közművek, új árambekötés.

Szolgáltató alvállalkozókkal dolgozik, szolgáltató bármiféle új bekötés esetén hozzájuk irányít. Több van, nekem kell közülük választani.
Kettőt felkerestem, egyik sem ért ki. Felhívtam, majd jelentkezik.
Írtam mailt, nem jött válasz.
Írtam neki tértivevényes levelet, nem vette át.

A kérdés: mint nemzeti közművek alvállalkozója, köteles-e elvállalni a munkát ha a számuk limitált és előre meghatározott?

Csuklósbusz # 2021.08.03. 15:48
Ügyfélszolgálaton megpanaszoltam: -----
  • Tisztelt MVM!

E-mailben leadtam az új bekötési igényemet a partnerszerelőknek, 3db szerelő közül 3db nem reagált 2 hónap alatt sem.
Hogyan és hová, ilyen esetben kinek kell a panaszt megküldeni?
Kérem tájékoztassanak ilyen esetben mi alapján, mekkora kötbér jár, illetve igényelhető-e?

Válaszukat köszönöm!

---------------------------------------
Aztán válaszoltak hogy küldjem el újra nekik a bekötési dokumentumokat. Elküldtem, erre jött a levél egy listával hogy melyik alvállalkozókat keressem fel akik persze nem reagálnak..