Utazási iroda panasz tétel


Kovyren # 2022.10.04. 15:41

Frissítek :)
Végül visszaadták 2 hét késéssel a második részletet, de semmilyen panasztételemre nem reagáltak. Nem a Laguna volt, ennél sokkal ismertebb iroda, és pont tőlük nem vártam volna ezt.
Végül maradtunk belföldön wellnesezni.

Úgy lett 1 millió, hogy két főre annyi.
És egy szicíliai körutazás lett volna.

De én vagyok a hülye, mert végül nem mentem tovább az ügyben. Viszont több helyen is rossz véleményt írtam az utazási irodáról.

Majordomus # 2022.08.30. 19:22

Reméljük nem a Laguna irodánál fizettél be.

Hol lehet 1 milláért nyaralni???
Bali?
Hawai szigetek?

Zöldövezeti11 # 2022.08.30. 13:05

Mondjuk csődközeli helyzetben vannak.

gerbera317 # 2022.08.30. 06:58

Gyanús, hogy csak a felét térítették vissza. Ha rendelkezésre áll az összeg, miért nem lehet egyben visszaadni. ha viszont nem áll rendelkezésre, akkor a nagy kérdés, hogy fog-e egyáltalán rendelkezésre állni...

Kovyren # 2022.08.26. 06:03

drbjozsef

Oké, attól függ. Elutalták a felét tegnap. Nem hagyom annyiban úgy döntöttem. Hogy mire jutok? Meglátjuk. De ezt a tisztességtelen eljárást nem lehet szó nélkül hagyni.

Majordomus

Adsz kölcsön? :) Nem 2 forintos utazásról van szó, hanem 1 millió forintról.
Én erre 3 évig spóroltam keményen. és nincs olyan ismerősöm, aki legombolná nekem a hiányzó félmilliót. Így buktam az idei nyaralásomat.
És azért még megjegyzésként, érdekes, hogy egy kis utazási iroda azonnal vissza tud utalni 1 milliót, egy nagy utazási iroda meg játszik az utasok pénzével.

Köszönöm a válaszokat.

Majordomus # 2022.08.25. 19:56

Kérj kölcsön és utazz el.
Mire megjössz a nyaralásból a pénzed is visszatérül.

drbjozsef # 2022.08.25. 16:19

Tovább vársz a másik felére.
Tovább vársz az egész összegre.
Érdemes? Ez érdekes szó, nem tudjuk mit szeretné, úgyhogy attól függ.
Attól függ.
Nem. De látod, teszik.

Kovyren # 2022.08.25. 11:51

Üdvözlet!
utazási irodával kapcsolatos kérdésem lenne

Egy befizetett utazásomat lemondta egy utazási iroda utashiány miatt augusztus 11-én. Egy másik utazási irodánál fizettük be, amelyik viszonteladóként működik, vagyis nem ők szervezik az utakat. Az az utazási iroda, amelyik szervezte az utat, augusztus 15-én elutalta a teljes befizetett összeget a másik irodának. Én azonban még nem kaptam meg a pénzemet. ma telik le az ASZF-ben meghatározott idő, a 14 nap, ameddig kötelesek visszafizetni a teljes összeget.
De ők többszöri kérdezésre nagy nehezen közölték 08.22-én, hogy 2 részletben, (08.25-én) , és 1 hét-én múlva (szept 1-én) akarnak fizetni. Én viszont így nem tudom kifizetni azt az új utat, amit ez helyett választottam, mert ott lejár addig a befizetési határidő.
Írtam panaszlevelet még 08.22-én, amire válaszoltak is, de csak simán csak leírták még egyszer, amit már telefonon közöltek, hogy 2 részletben fizetnek, teljesen figyelmen kívül hagyva a panaszlevelem, mintha nem is írtam volna semmit.
Erre írtam tegnap egy újabb panaszlevelet tegnap amiben leírtam hogy a panaszommal nem foglalkoztak, ezért még egyszer kérem 08.25-re a teljes összeg kifizetését. De ez még nem történt meg, most 14 óra.40 van. Dese válasz a második panaszlevelemre, se utalás.
Az a kérdésem, mit tehetek, ha ma csak fél összeget utalnak? Vagy ha nem is utalnak? Érdemes a fogyasztóvédelemnél panaszt tenni? Ők megsérthetik az ASZF szabályait büntetés nélkül? Játszhatnak az utasok pénzével?
Remélem nem voltam túl bonyolult a leírással :)
Köszönöm a választ!