Közös tulajdon megszüntetése.


Lawnicki # 2020.06.29. 10:08

Tisztelt szakértők!

Nagyon szépen köszönöm megtisztelő figyelmüket, és szakértő válaszukat.
Gerbera 317, mint írtam laikus vagyok, az árverés során nem gondoltam arra, hogy esetleg nem a valós értéket közli egy hivatalos szerv, a végrehajtó. A ház igazi értékét több hónappal az árverés után tudtam meg az ingatlan becslőtől, akit én kértem fel, azért, mert a társtulajdonos, az én részemet árverési áron szerette volna megvásárolni. Lakásmaffiáról már hallottam...Eddig nem hittem..... De hogy még az önkormányzat is...Mit akarok, én a kis senki? Rajtam ez túlmutat. Nevezhetnek naivnak is. Most már a történtek alapján én is ezt a szót használnám magamra.
Tőlem ezek a játszmák távol állnak...
További szép napot kívánok mindenkinek!

MajorDomus # 2020.06.18. 16:39

A határidő nagy úr....

gerbera317 # 2020.06.18. 10:33

Nehogy már ne lehessen valamilyen jogorvoslatot kérni
Drbj, hiába kérsz jogorvoslatot az adó- és értékbizonyítvány ellen, ha közben hagyod jogerőre futni a végrehajtó becsérték-közlését. Létezik fontossági sorrend is, és azt néha nem árt szem előtt tartani.

Kovács_Béla_Sándor # 2020.06.18. 10:25

A hatályos szabályok szerint szinte bármilyen közigazgatási aktussal szemben lehet pert indítani.

drbjozsef # 2020.06.18. 10:13

A kormányhivatal honlapja szerint :

Jogorvoslati lehetőség
Jogorvoslati lehetőség: Tekintve, hogy hatósági bizonyítvány, önálló fellebbezésnek nincs helye.

Ugyanakkor több helyen, például Szentedre város honlapján :

Jogorvoslat típusa, benyújtási határideje, illetéke: Az adó- és értékbizonyítvány hatósági bizonyítványnak minősül, melyet határozatnak kell tekinteni.
A fellebbezésre jogosult a határozat ellen a kézhezvételtől számított 15 napon belül a Pest Megyei Kormányhivatalhoz címzett, de az első fokú adóhatóságnál benyújtott fellebbezéssel élhet.