Fórum ingatlanügyek régebbi elöl     új hozzászólás

Végrehajtás alatt árverés előtt ingatlant vásárolni

Bori Bori # e-mail 2016.10.24. 21:05

végrehajtó1 félrevezető. Nem bírósági végrehajtó, csak büfés volt egy végrehajtó iroda mellett. Vagy ötleteket ad adósoknak, hogy tudnak kibújni a fizetés alól. :)

Bori Bori
laikus olvasgató, józan paraszt

Bori Bori # e-mail 2016.10.24. 21:00

Jaja. Laikus vagyok és gyakorlatias. Nem véletlenül hárít a végrehajtó. Nincs kedve feltörni egy olyan lakást, ahol nincsenek otthon. Leltárt készíteni a lakásban található összes tárgyról, az aranytömböktől az utolsó ceruzáig.

Bori Bori

Tökmag89 # e-mail 2016.10.24. 20:21

Végrehajtó 1, már írtam többször nekik, az a válasz jött, hogy a helys3inen, azaz a háznál érdeklődjek, de mivel a tulaj külföldön van így nem hiszem, hogy nálunk van a kulcs. Az értékbecslő és volt az ingatlannál, hogy a kikiáltási árat meghatározzák, csak a végrehajtóknál is kellene kulcsnak lennie. A kényszermegtekintést mikor alkalmazhatjuk és mennyibe kerül?

végrehajtó1 # e-mail 2016.10.24. 19:49

Végrehajtót keresd.
bori Bori tényleg laikus...:)

Bori Bori # e-mail 2016.10.24. 16:55

Végrehajtás alatt lévő ingatlant nem szokás nézegetni, ha az adós nem együttműködő, a végrehajtó nem fogja feltörni a kedvedért a lakást. Számíts a legrosszabra (hiányzó kazán, radiátorok, kitépett kábelek a falból, összekent falak, teljes felújítás), kalkuláld bele, hogy így is megéri-e.

Bori Bori

Tökmag89 # e-mail 2016.10.24. 16:34

Sziasztok,

A segítségeteket szeretném kérni. Van egy tehermentes, beköltözhető ingatlan, azonban a tulaj 2 éve kiköltözött külföldre, viszont a lekérdezett tulajdoni lap szerint, még az Ő tulajdonában van az ingatlan és a végrehajtó iroda nem ad ki információt, hogy hogy tekinthetem meg az ingatlant.
Esetleg tudnátok tanácsot adni, hogy kitől tudhatom meg, hogy kinek van kulcsa hozzá? vagy hogy tekinthetném meg?
A tulaj biztos nem fog hazajönni és beengedni.
S.O.S lenne nagyon köszönöm!!!!